Hi meiden, Zoals jullie weten hebben wij vrouwen een hoop geheimen. Misschien is het woord geheimen niet helemaal juist maar ik bedoel eigenlijk vrouwendingen waar mannen (in mijn geval mijn man) geen weet van heeft. Ik zal wat voorbeelden geven waar mijn man niks vanaf weet: -Shoppen (ik koop vaak spullen zoals kleding en sieraden zonder dat aan mijn man te vertellen) -Masturberen (mijn man heeft me vaak gevraagd of ik het doe en ik ontken altijd. -Contact met mijn ex (ik heb nog regelmatig contact met mijn ex maar alleen als vrienden. We spreken niet af maar alleen via de mail. Dit zijn alvast wat voorbeelden om de topic op gang te zetten. Waar ik nou mee zit is het volgende: ben ik een slechte partner als ik niet alles aan mijn man vertel of heeft iedereen geheimen? Hebben jullie ook geheimen en hoe gaan jullie ermee om?
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen geheimen heb. Alleen is het enige wat hij niet weet dat ik wel eens wat koop en het wegmoffel in mijn kast Gebeurd niet heel vaak maar toch... Volgens mij weet hij het wel want hij moet altijd lachen. Vind het wel iets dat jij verborgen houd dat jij contact hebt met je ex. Zou jij het leuk vinden als hij dat deed achter jouw rug deed?
Bericht nummer 1 van deze gebruiker...goeie binnenkomer Ik vind stiekem contact met je ex niet handig...waarom stiekem/geheim als er niks achter zit volgens jou?
Nee ik heb eigenlijk geen geheimen. Spullen die ik koop is hij altijd bij bijvoorbeeld . Ik zou niet iets kunnen bedenken wat hij niet weet. Oja zijn verjaardagen kadotje
Nou ik kan heel eerlijk zeggen dat ik dus echt niets verborgen houd voor mijn vriend/verloofde, Hij weet alles van me en dan tot in de kleinste/onbelangrijkste details aan toe. Zelfs als ik bvb alleen een flesje water heb gekocht dan zeg ik dat als ik/hij thuis komt.
Heb eigenlijk helemaal geen geheimen, wel eerder als dingen "vergeten" te vertellen want vaak is het zo dat als ik iets niet vertel hij er later alsnog achter komt, zoals het shoppen van spullen. Dan ziet hij later bijv nieuwe laarzen, dan is het van "ben je weer eens wezen shoppen" Trouwens over het stiekem contact met je ex, oei...mag ik vragen waarom je huidige partner dit niet mag weten?
Ik ben dan wel onlangs gescheiden maar de zaken die jij opnoemt heb ik echt nooit voor mijn ex-partner verzwegen of over gelogen.
Ik heb eigenlijk geen geheimen voor mijn man. We hebben 1 rekening dus ik kan niks stiekem kopen, dat ziet hij toch wel . En ik zit heel hard te denken, maar verder heb ik geen geheimen voor hem geloof ik. Maar ook ik vind het nogal een geheim om contactnmet je ex niet te vertellen. Ik heb ook soms contact met mijn ex, eerst had mijn man er moeite mee, maar sinds hij hem heeft ontmoet niet meer ze konden het bijzonder goed vinden, maar zijn onzekerheid is ook weg
Hmmm ik zou niet echt wat kunnen bedenken. Ik vind het niet prettig om wat verborgen te houden voor mijn partner. Oja! Wel een dingetje. Vanwege zijn armoede verleden vroeger als kind in Suriname heeft hij niks met 2de hands spullen. Hij wil ook altikd alles nieuw voor de kleine. Ik heb een paar truitjes liggen die 2de hands zijn... Geen idee of ie het door heeft, ik dacht...wat niet weet...
Voor mij is dit heel vreemd. Mijn vriend weet dit soort dingen gewoon. Waarom moet je dat als geheim bewaren?
Nee, zeker niet. Zou het andersom ook niet waarderen. Goed, kleine dingetjes zijn niet erg denk ik dan. Zou alleen zo niks kunnen bedenken...
Nou elke poef en scheet hoeven we elkaar niet te vertellen, vinden we onzin. En dingen die mn beste vriendinnen mij toe vertrouwen ook niet. Dat is andersom ook, hoef ik van hem ook niet te weten. Wat betreft belangrijke dingen verzwijgen, is een ander verhaal.
Ik vind het ten eerste een raar eerste bericht. Daarnaast vind ik wel dat je dingen verzwijgt waarvan ik niet blij zou worden als mijn partner ze zou verzwijgen. Daarnaast heb ik geen geheimen voor mijn man, lekkere relatie als je je aankopen geheim moet houden
Ben ooit weleens een beetje verliefd op iemand anders geweest, voordat we getrouwd waren. Daar heb ik nooit wat mee gedaan, maar wel met vriendinnen besproken, niet met mijn man. Dat vinden sommigen van jullie vast ook niet kunnen, maar ik ben het eens met blossom: wat niet weet, wat niet deert. Zeker omdat ik er bewust niks mee gedaan heb en alles heb gedaan om die jongen te vermijden. Verder rond ik bedragen van nieuwe spullen weleens ietsje naar beneden af.
+1, kan zo nix verzinnen wat hij niet weet, vertel echt de onbenulligste dingen (waarvan ik soms avhteraf denk, wat moet hij met die info, haha). We zijn gelukkig heel open naar elkaar!
Whaha dat herken ik wel... Dat je wat vertelt en dat je daarna denkt tja wat moet hij ermee? Hahahaha
Hmm dan moet ik echt heel diep in mijn geheugen graven hoor.. Ik ben namelijk heel open over alles naar hem toe.. Ik zou ook even niets kunnen bedenken eerlijk gezegd.. Financiën doe ik zelf, en het interesseert hem niks wat ik koop.. maar ik koop ook bijna nooit onzin, ik heb het meestal wel gewoon nodig eigenlijk Dus hoef er ook niet geheimzinnig over te doen, geld wat we niet hebben, geef ik niet uit.. En als mijn vriend zomaar het geld uit geeft aan dingen die we niet nodig hebben, het niet overlegd, het stiekem doet en weg moffelt in zijn kast (ik kom er hoe dan ook achter) dat zal ik ook echt niet waarderen.. Kijk als ik iets groots wil dan overleg ik het natuurlijk wel maar meestal stemt hij toe.. En waarom zou je liegen over het contact met je ex? Zou het vreselijk vinden als mijn vriend daarover zou liegen.. vind het namelijk geen probleem dat hij dat zou hebben maar liegen vind ik wel erg.. Dan zou hij toch iets te verbergen hebben denk ik.. Ik denk dat eerlijkheid wel een basis is in een relatie en zeker als het gaat om geld uit geven.. Wij kunnen gelukkig alles tegen elkaar zeggen zonder gezeur.. eerlijkheid en betrouwbaarheid Ik heb er overigens wel heel veel moeite mee gehad om hem te vertellen hoeveel bedpartners ik heb gehad.. dat is namelijk op meer dan 2 handen te tellen en mijn ex vond het al vreselijk dat ik geen maagd meer was dus heb ik er toen over gelogen.. Maar tot op de dag van vandaag (7 jaar samen) heeft mijn vriend die vraag nog nooit gesteld.. Ik zal hem natuurlijk wel eerlijk antwoord geven, maar de schaamte is er nog steeds.. Ik denk dat ik dat eigenlijk wel als mijn geheim mag zien haha..