Dames, Mijn zoontje hoopt 16 april 3 jaar te worden, nu ben ik op zoek naar feyenoord versiering zoals, bekertjes, bordjes, ballonnen en slingers. Heb laatst een site gevonden waar ze deze spulletjes hadden, maar kan het nergens meer vinden Wie wil er even helpen zoeken?? Bedankt!
Ik heb op deze site ballonnen gevonden : Slingers & Ballonnen | speelgoedaangeboden En denk dat ze vast nog meer hebben
Feyenoord kadoshop voor al uw fanartikelen - Fanshop.nl Feyenoord ballonnen - Cadeaus & gadgets kopen | BESLIST.nl | o.a. bloemen, ballonnen & feestkleding Voetbal Feyenoord Taartset / Taartsets Mis kun je hier iets mee .
Thnx ladies voor de snelle reacties! Ballonnen en slingers heb ik nu wel gevonden, alleen de kartonnen bekertjes en gebaksbordjes zie ik rt nirt bij staan, en ik weet bijna zeker dat ik ze een keer ergens heb gezien!
kartonnen bekertjes en gebaksbordjes heb voor je gezocht maar kan niks vinden. mis de fanshop? of een speelgoed zaak nog proberen? Succes met zoeken . Als ik wel wat vind dan hoor je het wel .
Volgens mij hebben ze die hier gewoon in de winkel. Maar.... Daar moet je dan dus wel naar toe. Weet het ook niet 100% zeker maar volgens mij zag ik ze laatst staan.
Bedankt weer dames! Saskia78, waar woon je dan? Pas bij de feyenoordshop geweest maar daar hadden ze ze ook niet
ik zal morgen als ik het niet vergeet even bij de maxx voor je kijken ik meende dat ik het daar ook spul zag liggen maar ik kan me vergissen.