Ik heb er 3 van Tefal. 1 duurdere, is echt een grote/zware en 2 kleinere, dat zijn die goedkopere. Allemaal prima pannen, gaan allemaal in de vaatwasser.
Mmm nu was dat mijnmmiskoop van afgelopen jaar. Echt helemaal miet fijdus. Wel voor opwarmen maar voor echt bakken zijn ze niet geschikt en koeken ze snel aan. Beetje raar maar wel waar
Wij gebruiken ook de koekenpannen van action. Eens in de zoveel tijd pleur ik ze in de kliko en koop ik 2 nieuwe. Ideale pannen.
Dan heb ik serieus liever elk jaar 4 nieuwe pannen En wie zegt dat ik er 4 per jaar nodig heb? Iedereen denkt bij action aan rotzooi het zijn echt degelijke goede pannen, ik zou zeggen, probeer het uit voor 7,50
de keramische zijn echt super! wij hebben die van de tel sell. ze kunnen op elk soort fornuis, de kip blijft heerlijk mals, pannenkoeken mislukken niet meer en er is hier nog niks aangebrand! we hebben er al een aantal mensen mee laten koken en ze hebben nu allemaal een set gekocht en nee ik verkoop de pannen niet zelf het word niet aangeraden om ze in de vaatwasser te doen. wat ik in het begin een groot nadeel vond. maar ze zijn zo makkelijk schoon te maken. er blijft ook geen etensgeur achter. onze pannen zijn wit van binnen, zelfs na de spaghetti saus!
Ik zweer bij Tefal. Ze blijven netjes als je ze goed onderhoud, liever niet in de vaatwasser en langzaam opwarmen zodat de pannen niet oververhit raken. Tefal heeft ongeveer tien verschillende series dus het is maar net wat je wilt. Overigens zijn bijna alle pannen een beetje bol als ze koud zijn, de meeste hebben een aluminium bodem die pas helemaal vlak gaat staan als de pan op temperatuur is. Lagostina pannen zijn trouwens ook heel goed maar die zijn wel aan de prijs maar daar doe je echt heel lang mee.
ik koop nooit dure pannen. zijn ze versleten mikik ze weg en koop nieuwe. ga die van de action ook es proberen als deze weer versleten zijn. ik ben op 1 pan zuinig een hele loeizware emaille pan van de ikea. gebruik ik alleen voor pannekoeken maar die bakt ze super hahaha