Oke waar gaat het heen met deze wereld!?! Die meiden moeten ze opsluiten en de sleutel moet worden weggegooid. Als ze dit nu doen, wie zegt dat ze het over 15 jaar dan niet weer zullen doen. Vooral omdat ze vinden dat het "goed voelde". Damn, echt dit is onbegrijpelijk! Liefs, Duveldraakje
Zo heeft mijn oom ook een trauma. Een van z'n vriendjes wilde weten of je jezelf echt kon doden met ophanging.. Op stoel gestaan (vriendje van mijn oom dan) touw om z'n nek en stoel weg geduwd. Nek gebroken; dood. Het kan inderdaad.. Maffe dingen doen sommige kinderen.
als ze nu al zonder moeite een moord plegen op een onschuldig meisje wil ik niet weten wat ze strakjes gaan doen als ze vrij komen. deze mensen moeten ze nooit meer vrij laten maar na de gevangenisstraf opsluiten in een inrichting met soortgenoten. laat ze elkaar daar maar afmaken.
Ja, snap je niet... :S Mijn meester van groep 5 vertelde dat een paar kinderen een keer na schooltijd een ophanging na gingen doen (was op school over verteld). Degene die tijdens het spelen werd 'opgehangen' werd dus echt opgehangen. Dood... Ongelooflijk, zulke dingen. Voor kinderen loopt spelen en echt wel door elkaar. Maar wat die meiden doen, die doen het om het gevoel, om de ervaring. Dat is echt bizar! :O