Ik wil wat meer structuur krijgen in het huishouden. Wie heeft daar een handige app voor? Iets met leuke vinkjes ofzo om je to do list af te werken blijft het nog een beetje leuk. Ik kan me herinneren dat iemand maanden geleden iets postte over een app waarin ook de grote klussen automatisch terugkwamen met een reminder. Ik zoek me rot maar kan dat niet meer terug vinden.
Ik heb 'Tody' Hij kost wel geld, maar werkt heel prettig. Je kan raken per ruimte indelen en bekijken of een lijst per dag. Taken kan je ook periodiek instellen. En dat vind ik vooral handig bij taken wat met tijd tussen zit, zoals de maandelijkse schoonmaak programma's bij wasmachine en vaatwasser. Nu weet ik precies wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan en wanneer het weet nodig is.
our home Voor android in elk geval beschikbaar en gratis. Kan je kinderen en partner ook aan toevoegen, punten toewijzen aan taakjes en evt beloningen instellen. Vind m ideaal, scheduler er onder voor repeterende dingen. Boodschappen kan je er ook in kwijt. Partner in de winkel en jij bent thuis en grijpt net naast de pindakaas en je kan m toevoegen.
Huishouden App. (Hoe simpel kan t zijn haha). Je kunt alles er repeterend in zetten, taken toewijzen aan anderen, punten toewijzen per taak zodat er aan t eind van de week een winnaar is. (Doe ik allemaal niet hoor, ik gebruik m alleen voor mezelf). Is gratis en je kunt lekker afvinken. "Entlistungsfreude" zoals ze dat zo mooi noemen in Duitsland (let niet op mijn spelling...)
Deze gedownload, super handig!! Dank. Hij is bij mij wel gratis? Misschien dat ik dan allerlei functies mis maar nu ook al heel handig.
Oh dan heb ik me misschien vergist. Stond me bij dat ik ervoor betaald had. Maar dat kan ook een vorige huishoudapp zijn geweest die ik nog op Android had.