Ik ben opzoek naar een leuke manier van mn getuigen vragen. M'n zusje ga ik met sinterklaas vragen, ik wil een ring kopen en misschien in een surprise ei verstoppen met een mooi gedicht erbij. Ik wil ook m'n vriendin vragen maar weet nog niet precies hoe, maar wel op een speciale manier. Ik wil mijn stiefvader vragen me weg te geven, hebben jullie dit ook op een speciale manier gedaan? Het voelt alleen nu een beetje of mn moeder er buiten blijft of moet ik dat niet zo zien?
Dat ligt eraan. Misschien dat je je moeder mee kan nemen als je je trouwjapon uit gaat zoeken, of met de kaarten, misschien de cadeautjes voor de getuigen? Of ga met haar winkelen voor haar outfit. Ik noem maar even wat. Je vriendin kun je natuurlijk op dezelfde manier vragen als je zus? Heb mijn vader niet op een speciale manier gevraagd om me weg te geven. Heb het gewoon gevraagd hahaha. Hét moment zelf was voor hem en mij speciaal genoeg
Kun je je moeder niet vragen of ze tijdens de ceremonie iets wil doen (akte voorlezen, stukje over jou vertellen, gedicht voordragen oid)? Of tijdens het diner laten speechen? Veel plezier met de voorbereidingen!
Ik heb mijn vader het gewoon gevraagd. Hij gaf mij weg en was mijn getuige. De ceremonie meesters ook gewoon gevraagd. Mijn moeder had geen echte rol. Ze mocht mee voor feestje jurk maar daar had ze geen zin in dus ja haha Idee: een ring in een doosje. Via een kaartje met een soort puzzel vraag?
Er bestaan ook krasloten met daaronder de vraag . Collega kreeg dit met vraag of ze Meter wilde zijn v kindje. Wellicht ook te koop met: wil je getuige zijn?
Wij hebben de getuigen gevraagd door ze een pen te geven met onze namen en de trouwdatum erop. Plus een kaartje. Die pennen hebben ze ook gebruikt om te tekenen op de trouwdag. Misschien niet heel origineel, maar ze vonden het erg leuk.