Vliegende vogelspinnen wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Jullie zullen wel denken van wat is dit nou weer? =P

nou ik had vanochtend echt een achterlijke droom XD ik droomde van een nest vliegende vogelspinnen, gewoon echt vogelspinnen met vleugels op hun rug :D

Ik moest de nest uit roeien en op een of andere mannier had ik vuur krachten en roeide ik de nest uit op de konining na, want die zat ergens onder de grond, met mijn vuur krachten.

En nu is de vraag wat zouden jullie doen als jullie een nest met vliegende vogelspinnen tegen kwam? :D

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik zou mezelf op sluiten in het kleinste kamertje en alle gaten en kiertjes dichtmaken,... Daar net zo lang blijven zitten tot ze weg zijn :D ohh ja en kei hard gillen :D

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

:D haha

ikke zou gaan gillen heel hard rennen ergens een kelder induiken ofzo..:)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik denk dat ik flauw zou vallen.

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    héééél hard gaan gillen, schreeuwen, een schuilplaats zoeken waar ik zeker weer waar ze niet kunnen komen. Desnoods begraaf ik mezelf levend! Ik moet er niet aan denken!! brr...

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Flauw vallen en als ik dan weer zou bijkomen zou ik alles bij elkaar schreeuwen, ik kan al niet tegen een spin van een paar milimeter laat staan hoe ik reageer op zulke spinnen hahahahah

7. Tese

Tese Niet meer actief

Pffff ik weet in ieder geval dat het 1 van mijn ergste nachtmerries zou zijn!

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik zou mezelf letterlijk doodschrikken... ben echt zooooo freaking bang voor spinnen en voor die harige reuzenmonsters al helemaal :$

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Waarschijnlijk verstijf ik eerst van angst :D, ik zou niet de kelder inkruipen, ik denk dat ik mn dochter oppak, mn telefoon meegris terwijl ik naar buiten ren en als een schijterd mijn man bel om hem NU naar huis laat komen ivm een GROOT (en eng) probleem :p

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik zou wel even schrikken, maar de meeste spinnen zijn ongevaarlijk. Vogelspinnen meestal ook.
    Ik zou ze op een of andere manier naar buiten proberen te krijgen. Spinnen maak ik nooit dood.

O wacht, ik zou ze vangen, misschien heeft de dierentuin belangstelling voor zoiets raars.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat zou niet best zijn voor mijn hart denk ik....

Overigens had ik vanochtend zelf last van een abseilende enorme hooiwagen (en dat was helaas geen droom). Ik werd wakker, draaide me op mijn rug en zag wat zwarts bewegen op het plafond. Ik dacht eerst dat het zo'n langpootmug was, tot ik dat bewegende iets steeds dichterbij zag komen. Ik had toen pas door dat het een grote spin was die via een draad bij mij op bed wou komen...
    Je begrijpt dat ik binnen no-time naast het bed stond. Het beest heeft het niet overleefd trouwens.

12. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Doodvallen...

13. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Wat een vreselijk idee, vliegende vogelspinnen. Ik zou doodsbang zijn. Normaal ben ik niet bang voor spinnen, maar vliegende vogelspinnen en vogelspinnen in z'n algemeen... vreselijk!
    Wij hadden een keer op Mallorca een vliegende kakkerlak in de hotelkamer. Was zo naar binnen gevlogen. Zelfs de mensen van het hotel durfden onze kamer niet meer in. Dus kregen we een andere kamer, maar heb geen oog meer dicht gedaan De volgende dag moesten we de kamer uiteraard weer in voor onze spullen. Gelukkig was ie weg. Het was daarnaast ook gelukkig de laatste dag van de vakantie. Anders had ik de hele vakantie niet geslapen volgens mij.

14. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha ben het wel met e eens, mijn moeder verzamelde vogelspin soorten en geen enkel was giftig =D teminste niet dodelijk giftig dan he =P

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ondanks dat ik niet bang ben van spinnen zou ik toch wel schrikken als ik ineens een stel vliegende exemplaren achter me aan zou krijgen!

Maar ik geloof dat ik toch liever vliegende vogelspinnen zie dan een stel wespen (daar ben ik dan weer bang voor ;)).

16. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    vriendlief roepen en rap weg rennen hij durf nog wel is met spin achter mij aan te komen:D:D:D:D

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Mezelf opsluiten in een isoleercel!

Al heb ik idd misschien ook liever vliegende vogelspinnen dan wespen! Brrr...

Vangen zou ik niet durven!

18. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha da's wel een rot streek XD zie ik mijn vriend ook wel voor aan ;):D

19. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    mn zoontje pakken de deur uitrennen en nooooooooooooooooooooit meer terug komen brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

20. Fruitje

Fruitje Niet meer actief

Ik zou de dierentuin bellen. Waarschijnlijk wordt je beroemd met zo'n vondst :)

Deel Deze Pagina