Ik ben niet zo'n keukenprinses, maar ik dacht; ik verveel me dus ik ga lekker koekjes bakken! maar nu zoek ik het recept... Als ik via google zoek kom ik alleen recepten voor zandkoekjes(?) tegen. Maar ik wil gewone koekjes. En al die recepten hebben verschillende verhoudingen van bloem, boter en suiker, sommige zijn met ei en sommige zonder... Hier is vast wel iemand die het enige juiste recept heeft voor 'gewone' koekjes, toch?
http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/13015-simpel-koekjes-recept.html Dit vond ik met google, kan nog even kijken in mijn boeken EDIT: pff.. verbazingwekkend genoeg geen koekjes recepten, alleen taart en brownies en dergelijke
Volgens mij zijn zandkoekjes redelijk gewone koekjes. Van die platte koekjes, die je in allerlei vormen kan uitsteken.
Dat zijn dan denk ik zandkoekjes geweest. Als ik hier koekjes bakt, zijn het ook zandkoekjes. Maar ze smaken naar gewone koekjes.
nee denk het niet.. bakpoeder is redelijk belangrijk volgens mij. Wat is de reden voor het zonder bakpoeder bakken dan?
Dat was dus 1 keer en nooit weer! mn deeg leek wel custardvla en ipv allemaal kleine koekjes is het dus één grote koek geworden!
Jammer ja ff een tip voor een evt. volgende keer: je kunt in de supermarkt kant en klare mix kopen waar alleen nog water bij moet... Doe het wel eens met mijn buurmeisje, dat kan ze helemaal zelf klaarmaken en dan leuk versieren met zo'n strooipot