ach, al doende leert men! Je wil niet weten hoe mijn eerste pepernoten eruit kwamen.. of mn kerstbrood! of een tijdje terug mn eierkoeken...
Idd kant en klare pakketjes speciaal voor kinderen koop je bij C1000 oa. Die zijn van bibaboederij. Daar zit volgens mij ook al versiering in. Die kun je eventueel ook zelf los kopen. Ik maakte vroeger zandkoekjes. En dan de ene helft van het deeg met een druppeltje vanille essence en de andere helft met een lepeltje cacao. Dan had je bruin/witte koekjes. Die waren veel lekkerder dan "gewone" koekjes
Jammer dat je koekjes mislukt zijn! Volgende keer beter! Ik heb vanmiddag in de winkel ook bakspulletjes gekocht om cakejes te bakken Je hebt me aangestoken! Morgenmiddag dus lekker cakejes bakken hahahahahahaha
Ik denk dat ik het voortaan maar bij kant en klare koekjes uit de supermarkt houd. Maar ga morgen wel een lekkere appeltaart bakken, dat kan ik namelijk wel!
hahha.. Ik zag jou topic en heb koekjes gisteren gebakken..(daarvoor had ik al een taart, en kleine taartjes gemaakt. misschien dat ik vandaag nog even muffins gebakken Ja, ik heb het bakvirus!