Het lijkt me leuk om foto's/video's te delen van onze etende baby's en dreumessen! ik moet nog even wachten en dan kan ik ook foto's showen En of het nu rapley of met een lepeltje is, een verse culinaire maaltijd of een makkelijk potje, dat doet er niet toe gaat er om dat het gewoon prachtig is om te zien hoe die kleintjes reageren op nieuwe smaken en zichzelf lekker onder smeren Kom maar op
Ik vind dit zo'n leuke foto dat ik hem gewoon even moet spammen. Ze heeft afgelopen week zo lekker meegegeten tijdens onze vakantie in Turkije en dan voornamelijk de watermeloen.....
Hij staat in mijn blog, te groot plaatje voor hier: http://carinainportugal.files.wordpress.com/2012/06/eten.png Eerste vaste hap met 6 maanden.
Yenolah: Leuk idee zo met die foto's! En leuke foto, zo'n klein koppie en dan zo'n groot stuk meloen Wel een succes zo te zien, watermeloen Mag dat eigenlijk al vanaf 6 maanden of pas als ze ouder zijn? En nog meer foto's??
Ons mannetje krijgt zn groenten en fruit á la rapley, en soms een prakje voor het gemak... Gisteren kreeg hij pruimen, was een groot feest! foto 1 aanvalluh!!! foto 2 leftovers...
Mango: Wat een knap mannetje! Mooie oogjes, lange wimpers! En hij geniet er van zo te zien Lekkere plakboel, geweldig
Een van de eerste worteltjes die Hidde heeft gehad dit weekend! Hij vindt het allemaal nog wat gek dat eten...
Watermeloen mag vanaf 6 maanden, wel een priegelwerk om al die pitjes er eerst uit te frutten. Mooie foto's allemaal
Deze zijn al weer van een maand of 4 geleden... Een van haar lievelingsgerecht: witte bonen in tomatensaus met stukjes aardappel! Inmiddels eet ze eigenlijk altijd met lepel of vork, toen gingen bepaalde gerechten ook nog gewoon met de handen!
Dank je! We zijn natuurlijk ook erg trots op haar!! Hier is ze 19 maanden en vond een vork/ lepel toen af en toe nog te lastig en met name te lang duren! Nu prikt ze alles keurig aan haar vorkje.. Maar vindt het dan zo genieten als je haar zo lekker ziet eten, ook al kliedert ze alles onder, haha!
Je hebt idd een erg mooi meisje, en zelf mee-genieten van dat kliederen, helemaal mee-eens... Heb nog even 2 archief-kledders opgezocht...
Thanx... Het is inderdaad een heerlijke eter en daarom bij uitstek geschikt voor rapley, hij probeert (en eet) alles wat we hem voorschotelen... En jij straks veel plezier met het introduceren! Weet je al hoe je het aan gaat pakken? Rapley, potje of vers?
Lekker kliederen met de handjes! Zelfgemaakte pasta met grove roerbakgroenten zodat ze goed met dr handen kan eten!