Nationale pannenkoekbak dag

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 18 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nog meer die vanavond pannenkoeken gaan eten?

Of op school moeten bakken?

Wij zouden spinazie eten, maar dat kan natuurlijk niet op de nationale pannenkoekbak dag

1548, bloemetje1, Iertje81 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.710
    7.188
    113
    Vrouw
    Ik las het ook gisteren en deelde het o.a. met mijn zusje, die daarna videobelde met mijn oudste, waarbij ze zei dat het vandaag nationale pannekoekenbakdag is. Dus nu moet ik denk ik wel.

Zeebra en popje vinden dit leuk.
  3. Neilia

Neilia Niet meer actief

De kleuters eten vandaag pannenkoeken.
    Ik hou er niet van dus ik sla over :p

popje vindt dit leuk.
  4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Luc gaat zo naar het kdv en daar vieren ze het elk jaar dus hij heeft er al zin an :D
    Ies eet ze op school dus ik kom er lekker onderuit :p

popje en owly vinden dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Misschien dat ik ze als lunch bak. Na de lunch vertrek ik voor zo'n 30u :D

popje en femkes vinden dit leuk.
  6. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Ik zou vandaag patatjes eten, maar toen zag ik dat t nationale pannenkoekendag is. Tsja, kom je dan niet onderuit he....

popje vindt dit leuk.
  7. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Present! Vanavond bakken :D

popje vindt dit leuk.
  8. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    Nee hoor, deze telt niet :D ik eet liever pannekoeken op Sint Pannekoek 29 november :roflmao:

strip_16.jpg

Jessi79, Cobon en popje vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb hier echt nog nooit van gehoord en ik haat pannenkoeken :roflmao:. De kinderen lusten ze wel en hebben dit woensdag nog op. Hier staan ze vanavond in elk geval niet op het menu!

popje vindt dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E krijgt vandaag een pannenkoek op school. Meestal doen ze op de opvang er ook wel iets mee maar niets over gehoord. Ze eten beide op de opvang dus als er daar niks is hebben ze verder pech vandaag.

Nina Sanders en popje vinden dit leuk.
  11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik wist niet eens dat het was. Toevallig vorige week al pannenkoeken gegeten, dus ik ben er voorlopig wel klaar mee. 3 uur in de keuken staan om echt te koken vind ik leuk, maar 3 uur in de keuken staan om 40 pannenkoeken te bakken vind ik vreselijk.
    Gelukkig hebben we hier op vrijdag altijd de sportsmoes nog in huis. De eerste moet om 17.45u de deur uit om te trainen, en de laatste komt rond 22u thuis. Tot die tijd er steeds overlappend iemand weg.

popje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik heb al gebakken voor school vandaag, daar eten ze ze als pauzehap. Denk niet dat we ze vanavond thuis ook nog eten :p

popje vindt dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

ik heb toevallig gisteren pannenkoeken gegeten dus doe er vandaag niet aan mee! Smaakte me erg goed, had ik al zeker 6 maanden niet gegeten en heb uiteindelijk wel 5 pannenkoeken op :oops: 2 met stroop, 1 met kaneelsuiker en 2 met kaas :eek:
    Man, zoon en dochter lusten alle 3 geen pannekoeken vandaar dat ik ze zelf eigenlijk zo goed als nooit eet.

Zeebra, Nina Sanders en popje vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Toen zoon nog op de basisschool zal gingen ze elk jaar met de bovenbouw naar het verzorgingstehuis hier in de buurt. Dan gingen de kinderen (onder begeleiding van hulpouders) pannenkoeken bakken voor de ouderen, en zichzelf en deze dan samen lunchen met de ouderen. Altijd een leuk uitje. Zoon heeft nog een foto in het Amsterdams Dagblad ermee gehaald van het moment dat hij een pannenkoek net perfect flipte in de lucht.

edit. Dit jaar niets vernomen van school maar de oR en MR zijn sinds zoon zijn lichting weg is flink veranderd in samenstelling en de lichting toen zoon er nog zat regelden altijd heel veel leuke dingen voor de kinderen. Dat lijkt nu zo goed als over, maar zal mede door Corona komen.

aicirtap en popje vinden dit leuk.
  15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Yes, vanavond op de BSO van 17.00-18.30 mogen de kids heen.

Zeebra en popje vinden dit leuk.
  16. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij eten pannenkoeken als lunch, dan vind ik het wel lekker. De oudste is ook al vroeg uit vandaag en ze nemen allebei vriendje mee naar huis, dus ik ga zo alvast een hele stapel bakken.

popje vindt dit leuk.
  17. 1548

1548 Niet meer actief

Wij eten ze vanavond.

Ik ga kleine pannenkoeken bakken zodat we het op “tapas” wijze kunnen eten. Iemand nog een lekkere suggestie?

popje vindt dit leuk.
  18. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    De meiden hadden gisteravond al pannekoeken gegeten, want mijn vriend bakt ze en is vanavond niet thuis. Ik heb zojuist mijn eigen bananenpannekoeken naar binnen gewerkt, telt dat ook?

popje vindt dit leuk.
  19. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.561
    3.892
    113
    Vrouw
    Ohh nu heb ik zo een zin in pannenkoeken!
    Wij eten vanavond bij m'n ouders en denk niet dat die pannenkoeken gaan bakken voor alleen hun 30 jarige dochter :D

20. GossipGirlxoxo

dagje ruilen met mijn moeder! Die zou dat dus direct doen. Ik roep waar ik trek in heb en een uur later staat het op tafel :p
    Deze week heeft ze ook al 3 avonden gekookt hier in huis voor ze zelf naar huis ging. Super luxe ik kon zo aanschuiven en hoefde alleen af te ruimen. Keuken was al schoon en opgeruimd. Bijna hetzelfde als uiteten. Vanavond kookt ze weer ❤️

Zeebra, popje, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina