hallo allemaal. ik zal in t kort proberen mijn verhaal te doen. ik heb bij de bushalte op weg naar mijn zieke vader een vrouwtje ontmoet die met ons wilde ruilen van huisje. zij wilde graag kleiner wonen en wij graag wat groter omdat ons 2de kindje op komst is(wonen nu in een 2 kamer appartement). toen zij bij ons kwam kijken was dat vrouwtje helemaal enthausiast(schrijf je t zo?) en wij gingen daarna meteen door naar haar huisje 10 min verderop. daar aangekomen bleek t om een huisje te gaan met 3 slaapkamers en een woonkamer 2 x zo groot als wat we nu hebben. dus besloten om er beide voor te gaan en we hebben de inschrijfformulieren bij de woningbouw gehaald en gaan t morgen samen invullen en dan is t aan de woningbouw(zowel die van haar als die van ons) om t goed te keuren. je mag geen overlast veroorzaakt hebben en uiteraard ook geen wanbetaler zijn... dus als wij die formulieren ingevuld en ingeleverd hebben gaan bij corperaties zich over haar gegevens buigen(gezins samenstelling, inkomsten en uiteraard de grote van t huissie) en haar woningbouw over die van ons. en als hun goedkeuring geven kunnen we hopelijk per 1 februari verhuizen maar voordat er uitslag is kunnen er wel 2 weken overheen gaan. dus mijn vraag is. zouden jullie please willen duimen voor ons dat de woningbouw bedrijven alles goedkeuren en dat we snel mogen gaan verhuizen?? alvast bedankt en ik hou jullie uiteraard op de hoogte liefs susanne
Wow, en dat van zomaar iemand tegenkomen van de bushalte? Wat geweldig als jullie elkaar zo blij kunnen maken! Ik duim voor je mee hoor1 Houd je ons op de hoogte?
ja ik hou jullie zeker op de hoogte. met zoveel duimers moet t vast en zeker lukken. ik duim zelf ook hard mee hihi
Ik duim ook mee! Wat grappig zeg, dat je zo iemand dan ontmoet bij de bushalte . Vraag me altijd af hoe mensen erop komen daarover te beginnen zeg maar.