Koekjes, hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Voeding' gestart door Martine1983, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Sorry ik had niet alles goed gelezen!!

2. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Bij de babyafdeling van de supermarkt zie ik inderdaad ook wel eens zakjes chips liggen, dat hoeft van ook niet.
    Het is ook niet zo dat hij van mij per sé van alles moet eten, het is gewoon wel goed en leuk voor hem als ik een beetje kan afwisselen. Zeker nu zit hij in een fase waarin alles zo spannend is en hij het graag zelf wil doen. Al is hij prima tevreden met een soepstengel hoor, kun je ondertussen ook fijn mee spelen. ;)

Bedankt voor de tips voor tussendoortjes zonder suiker, ik zal het eens gaan zoeken hier.

Waar het oorspronkelijk om ging was natuurlijk het verslikken in grote stukken. Tja, ik zal er dan wel vertrouwen in hebben dat dit vanzelf beter zal gaan.

3. Melief

Melief Niet meer actief

Van organische goodies heb je koekjes, ik vind alleen persoonlijk dat ze erg verkruimelijken en kledderboel worden. Hip heeft ook fijne kleine koekjes! Ook biologisch.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Rond die leeftijd gaf ik eigenlijk alleen nog maar babyrijstwafeltjes. Die gingen juist heel goed.
    Inmiddels is hij 14 maanden en geef ik ook wel eens een biscuitje of soepstengel. Soepstengels zijn eigenlijk niet zo erg goed, schijnt naar verhouding veel zout in te zitten en uiteraard nul voedingsstoffen.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Babykoekjes van Hipp, die zijn biologisch zonder suiker en hebben ook een leuk formaat.

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb hier nu de gewone grote rijstwafels geprobeerd (zonder zout), door de helft, en dat gaat uitstekend. Die kleintjes blijft hij gewoon in z'n geheel in de mond doen en gaat dan huilen, dus dat vind ik niks.
    Bedankt voor de verdere tips!

7. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    die wou ik ook zeggen! juist prettig bij gulzig kind (gelukkig doet ze nu kleine hapjes) die koekjes van goodies kruimelen enorm... maar liever n vies kind dan eentje die stikt. ze zij zachter dan de nijntje koeken of liga. babyrijstwafels hier ook geen suc6 ondanjs ze eigenlijk alles eet... hier gewoon een halve grote of een halve eierkoek (had wat oefening nodig) maar die krijgt ze altijd bij oma.
    ik heb laatst maischips meegenomen zonder suiker en toevoegjngen. groot suc6. nooit geen probleem geweest en tot laatste hap zonder moeite.

8. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Die koekjes van Hipp, zijn die gewoon in de supermarkt te krijgen?
    Hier bij de Appie zag ik ze niet, maar voor de wekelijkse boodschappen ga ik naar Jumbo. Volgens heb ik daar wel eens potjes fruit van dat merk zien staan dus ik zal nog eens goed kijken.

9. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    hier bij jumbo om de hoek hebben ze deze wel, maar bij de andere dus niet.... zal afname afhankelijk zijn denk..... maar hier liggen ze ook bij etos en kruidvat

Deel Deze Pagina