100 euro extra pinbedrag

Discussie in 'De lounge' gestart door red88, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zit net op onze bankrekening te kijken en zie dat er ipv 42,80 bij de Formido, 142,80 afgeschreven is.
    Manlief heeft daar wat spullen gekocht. Hij ligt nu te slapen maar hem kennende is de bon foetsie.
    Hebben we nog een poot op te staan? Heb wel een betalingskenmerk, zouden zij dat terug kunnen halen in hun systeem?

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje dat is balen goed dat je er op tijd bent achtergekomen!! ze kunnen vast wel zien dat ze 100 euro extra in de kassa hebben zitten , ga gelijk morgen daarheen komt vast goed

3. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    niet toevallig wat extra gepint?

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik denk dat je vriend extra heeft gepint want meestal in die grote zaken hoeven ze geen bedrag in te toetsen wat gepint moet worden maar pakt ie dat automatisch

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    en als je geen bon meer hebt kun je bij je bank vragen hoelaat je dat gepint hebt en kan de winkel het makkelijk nakijken en de bon opzoeken (is tenminste zo bij de meeste winkels)

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik zou mijn man wakker maken hoor ! Vragen of die extra heeft gepind. Zoiezo altijd goed opletten op het bedrag wat op het schermpje staat. Is het een fout, even contact opnemen met Formido. Ze zullen dan wel 100 euro extra in de kassa hebben zitten.

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Zo heb ik van de week gepind bij de supermarkt, een klein bedrag. Keek ik de volgende dag op mijn rekening, was dat zelfde bedrag weer terug gestort. Heel vreemd.

Maar ik zou idd even contact opnemen met de winkel, mits je man niet 100 euro extra heeft gepind natuurlijk;)

8. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn zus heeft zo ooit eens meer dan 800 euro voor afhaal chinees betaalt :D. Allemaal geregeld uiteindelijk. Vraag inderdaad bij je man na hoe of wat, voordat je de bouwmarkt op stelten zet :p.

Ik heb trouwens wel geleerd van dat gedoe met mijn zus dat ik extra goed het bedrag controleer voor ik op ok druk.

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Of je bent geskimd.....?

10. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    als er in 1 keer 142 euro is afgeschreven kan hij toch niet extra opgenomen hebben dat zou dan in een volgende regel moeten staan
    dus ik zou het uitprinten en naar de bouwmarkt gaan .

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Als je man het niet zelf extra heeft gepint dan idd asap terug gaan. Weet het natuurlijk niet zeker maar volgens mij hoeven ze daar idd geen bedrag in te toetsen als klant wil pinnen, neemt hi automatisch over, maar kassier(e) kan het wel expres hebben gedaan om zelf 100 euro in de zak te steken. Zou zeker niet de eerste keer zijn.

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Als je 'bijpint' komt dat gewoon bij het andere bedrag dus dat kan wel kloppen..

Alleen vraag ik me af of het idd wel is bij gepint, want volgens mij kan je bijna nergens 100 euro bijpinnen.. meestal is de max. 50 of zelfs maar 20, sommige doen er helemaal niet aan..
    maargoed misschien kan het daar wel hoor.

Zou het iig even goed napluizen..

13. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Als je man idd niet extra heeft gepind, gelijk teruggaan met een kopie afschrift. Door de tijd en datum kunnen zij zo bonnen terughalen in het systeem. Mocht er extra gepind zijn en niet meegegeven, moet er ook een kasverschil gevonden zijn van +100,- tenzij een personeelslid "niet netjes" bezig is geweest.....
    (En geloof me, zo zijn al 3 collega's ontslagen)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Is ie al wakker?

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee hoor staat er niet bij, want als ik veel geld ga uitgeven , en niet wil dat mijn man het weet :D pin ik altijd extra bij de jumbo dan lijkt het netalsof het aan de boodschappen is op gegaan hahaha dan zeurt ie tenminste niet;)

16. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Jij bent slecht Hamis

17. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Haha.. Dat is ook een manier.. Wel goed bedacht..:D Maarre als je allemaal met kleren thuis komt of andere dingen dan boodschappen heeft die dat dan niet door.?

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik vind dit wel een beetje raar hoor
    mijn moeder moet dit ook zo doen
    ik zou er nooit voor kiezen om zoiets achter te houden
    hier krijgt manlief altijd te horen als ik geshopt heb

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ligt ook wel een beetje aan de man he.. het is natuurlijk niet goed, maar mijn moeder mocht voor ons bijv nooit iets kopen of even buiten de deur lunchen met ons van mn vader. Kreeg ze dan serieus gezeur mee.

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heb pas gezien op tv.....een aparaat (leek compleet op een gewoon pin apparaat!!) wat in de winkel staat, was vervangen...iemand pinde 12 euro ofzo...en er werd gewoon 120 euro afgeschreven...

Het apparaat gaf het bedrag normaal door....dus die vlieger van latijd het bedrga controleren gaat niet door...want volgens de klant stond er dus gewoon 12 euro..maar er werd toch 120 afgeschreven!!

Maar lees ff verder of de man van ts gepind extra heeft ;)

Deel Deze Pagina