Binnenkort is onze jongste jarig Vorig jaar konden we door omstandigheden haar eerste verjaardag thuis niet vieren Het was bij de geboorte nog maar de vraag of ze haar eerste verjaardag wel zou halen Nu is ze lekker thuis en wil ik dit groots maar dan ook echt groots vieren Wie heeft er super leuke ideeen voor haar verjaardag
Ze word dus twee? Hier zag ik laats een springkussen! Super leuk! Ik had zelf ook gelijk zin om te springen. Geen idee wat de kosten zijn, maar het zag er erg leuk uit. Ik hou van ballonnen dus hier worden altijd veel (stuk of 50 op 25 vierkante meter=veel) opgeblazen. Samen met veel slingers! Geweldig vind ik het zelf. Verder zou ik een lekkere grote taart bestellen. Samen met (prinsessen) wegwerpbordjes en bekertjes. Rietjes met balletjes eraan. Haar een geweldig jurkje of shirt aan doen! Mutsjes klaar leggen Een clown/bumba inhuren. En als afsluiter pannenkoeken bakken Geniet ervan!!!
Jaaaaa springkussen! Te leuk! Of een draaimolen huren, of allebei....je kunt zelfs bijv de meiden van " kus" boeken ( Kost geloof ik 1500,-) Taart bestel ik altijd bij Fantasietaart.nl heerlijk en prachtig.... Overdek je tuin en maak er een tuinfeest van zodat je niet iedereen binnen hebt....veel plezier!
Suikerspin ding huren of van popcorn Springkussen Iemand inhuren die leuke figuren of diertjes van balonnen maakt Schminken
Een clown laten komen Ik moet nu denken aan de reclame van unox." We hebben knaks gegeten en er was ook nog een olifant" Wens je een fijne dag !
Wij hadden bij E. Haar verjaardag ook een springkussen. Echt super! De.kinderen hebben zich super vermaakt! Tent in de tuin, muziekje k3 ofzo, taart,.ballonnen en slingers!
Morgen wordt onze kleine meid 1. Omdat bij ons het jaar ook niet makkelijk is geweest geven we ook een knalfeest. Nu doen we het thuis, maar we hebben voor de oudste een keer een speeltuin afgehuurd. Kan bij ons in de buurt, zo'n gebouwtje erbij, ideaal. We hebben voor zondag een suikerspin machine, zo'n popcornmachine, springkussen... Allemaal lekkere dingen, knutselen, leuke muziek... Dus lekker feesten... Heel veel plezier!
Mijne heeft gister haar verjaardag gevierd en ik had een roze loper besteld voor bij de voordeur haha. Was erg leuk in combinatie met roze ballonnen buiten.