Ik had eerst van die bambix startkoekjes, maar daar braken zulke grote stukken vanaf dat Fabian een paar keer bijna gestikt is. Nu heb ik van die doodnormale theebisquitjes van 20ct per pak. Dat zijn echt toppertjes. Hij krijgt ongeveer 1x per week een koekje.
wat een leuke reakties allemaal. Ik vind het grappig dat het zo verdeeld is. Toch een meerderheid die het normaal vind om een baby koek te geven dat had ik niet verwacht. Persoonlijk vind ik het niet nodig om een baby al aan koek te laten wennen. Er zitten aardig wat suikers in en van mij hoeft dat nog niet. Ik kan geen reden bedenken waarom ik wél koek zou geven aan mijn mannetje. Nu is het juist nog zo gemakkelijk vind ik omdat hij nog nergens om kan vragen : ) Groetjes Ariëlle
maar je moet het natuurlijk niet overdrijven. Ik wil dat mijn kind niet dik gaat worden, en ik let goed op dat hij niet te veel vet en suikers krijgt. HIj krijgt gewoon zijn dagelijkse vitamines en 1 kapitietkoek per dag of per 2 dagen. EN kapitietkoek is gezond voor ze, daar zitten ook vitamines in, rozijnen en calcium.
maar het verschil is ook dat jouw kindje al ouder is dan 1 jaar. Mijn vraag was of je je jonge baby koek geeft. Als ze al ruim een jaar zijn vind ik t alweer een ander verhaal hoor.
Vince is nu bijna 7 maanden en het CB raadde een broodkorst aan, om te leren kauwen. Nu was ik op visite bij m'n schoonzus en die had liga voor 6 maanden gekocht. Was niet zo'n succes ..... het zat meer naast z'n mond dan in z'n mond. Thuis heb ik het ook nog eens geprobeerd, maar hij knijpt of "bijt" zo hard in die liga, dat de liga over de hele huiskamer verspreid ligt. Dus ik ga het gewoon proberen met een broodkorst. By the way ... wij zijn niet van die snoeperts , dus wil ik dat ook zo veel mogelijk uitstellen bij m'n ukkie. Greetz, Ellis
Fenneke krijgt iedere middag een koekje. Mama zit dan lekker aan de koffie met een koekje en zij met roosvicee met een koekje. Net 2 oude wijven hahaha