Hallo allemaal! Ik word nu sinds gister ochtend continu gebeld door +1 en verder staat er helemaal niets achter!? Heb ook al op google zitten zoeken maar ik kan niet vinden wat dit zou kunnen zijn? Enkele maanden geleden werd ik ook al dagelijks gebeld door allemaal rare nummers die mogelijk uit Rusland, Polen en dat soort landen komen!? Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Bij t-mobile melden heeft weinig zin want dan moet je een lijst opsturen ofzo met 3 tijden waarop je door het betreffende nummer bent gebeld en daarnaast moet je ook nog eens opgenomen hebben!? Nou opnemen daar begin ik dus mooi niet aan Groetjes
als je dit nummer 3x opneemt (wat kan er gebeuren??) en meteen ophangt, deze tijdstippen even opschrijft en doorgeeft aan Tmobile, dan kunnen ze een onderzoek starten en het nummer (laten) blokkeren. Heb je er ook geen last meer van! en anders een ander nummer aanvragen, maarja of je daar op zit te wachten...
Ik zou het negeren. Ik ben een paar weken lang bijna elke dag door een onbekend nummer gebeld. Ik neem onbekende nummers niet op (zijn vaak bedrijven die willen verkopen) anders spreken ze maar in. Op een gegeven moment hield het op. Als het lang aanhoud zou ik idd wel opnemen en opschrijven zodat T-Mobile er wat aan kan doen. alleen ben ik wel benieuwd waarom je perse op moet nemen?
meer mensen hebben er last van... https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-403/gebeld-door-nummer-1-a-172917/ https://forum.simyo.nl/bellen-85/gebeld-door-1-a-2391/
Ik denk ook dat het een nummer uit het buitenland is... Zal het ook negeren, mocht het te lang duren toch melding van maken!
ik zou het ook negeren. zelf werd/word ik ook eens in de zoveel tijd gebeld door een onbekend nummer.zwaar irritant , bellen soms wel 5x of vaker op een dag. maar gewoon negeren, houden vanzelf op
Omdat er anders geen gesprek is geweest en dit nummer niet in de lijst staat en dus niet te traceren /bewijzen is....
+1 staat voor Amerika/Canada volgens google. Sommigen proberen op die manier geld afhandig te maken! Doordat je opneemt/terug belt en dan ontvang jij de dure rekening voor hun telefoontje. T Mobile zegt dat ze de laatste tijd wel vaker horen dat mensen vanuit Amerika gebeld worden met dat ze een cruise gewonnen hebben en of ze even hun creditcardnummer willen geven
ook ik werd net met een raar nummer gebeld vrouw sprak buitenlands,maar heb gelijk opgehangen nummer begint met 00501
Post NL? Oh nou ik verwachtte geen pakketje eigenlijk ofzo hahaha.... naja het is gelukkig opgehouden...!