Voortbordurend op mijn eigen topic, hoe zit het met de volgende producten? Paprika komkommer pruimen aardappels
ketjap>>>Kast honing>>>kast augurken / zilveruitjes e.d.>>>koelkast pesto>>>koelkast Zo gaat dat hier. Pesto moet volgens mij zo wie zo in de koelkast als hij eenmaal geopend is.
paprika, komkommer - koelkast. pruimen vers fruitmand of koelkast, uit een pakje gedroogd in de kelder. Aardappels in de kelder
Komkommer moet juist niet in de koelkast. Daar gaan ze sneller rotten. Pruimen op de fruitschaal aardappelen in de kelder/voorraadkast. (koel en droog) Paprika kan zowel in de voorraadkast als in de groentela van je koelkast.
nog nooit problemen gehad met een snelrottende komkommer in de koelkast... moet ik wel zeggen dat we ongeveer 1,5 komkommer per week eten hier, dus hij blijft nooit lang liggen haha
Hihi, ja dan krijgt hij ook geen kans om te rotten. Zelf vind ik koude komkommer lekkerder dan normale temperatuur, dus ik leg ze voor gebruik ook in de koelkast, maar "volgens de regeltjes" hoort hij niet in de koelkast.