ervaringen paroxetine

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb van de huisarts paroxetine gekregen ivm paniekaanvallen ( angststoornis )

ik durf er alleen niet mee te.beginnen :)

wie gebruikt dit nog.meer en wat zijn jullie ervaringen?

2. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

ik stuur je zo wel even een PB

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb het 4jaar geleden geprobeert, maar voor mij waren de bijwerkingen erger dan mn pnd.
    ben dus gestopt en overgestapt naar citalopram.
    dat ging beter en daar ben ik na ruim een half jaar mee gestopt.
    nu helaas na mn zwangerschap van daymian alweer 2jaar aan de citalopram. kan niet wachten tot ik kan stoppen. (mn vorige ha hielp niet goed met afbouwen)

ik hoop dat het bij jou goed helpt.

liefs doris

4. Hier deed paroxentine helemaal niks.. werd er alleen emotieloos van dus ging alleen maar meer automutileren.
    Nu moet ik wel zeggen dat ik het tegen depressie kreeg dus weer niet hoe het bij paniekaanvallen werkt.
    Na nog een aantal andere AD's te hebben geprobeerd heb ik sertraline gekregen tot ik manisch depressief bleek te zijn en toen icm andere medicijnen gekregen

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb het sinds een klein jaar. ik ben een totaal anders mens geworden en nog nooit zo vrolijk in het leven gestaan!! heb ze ook voor angststoornis. ik ben idd wel vrij emotieloos maar dat neem ik er graag voor lief bij. mn angst is voor 80 procent verminderd

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik lees mee

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mn vriend al een hele tijd, bevalt hem goed! geen bijwerkingen voor hem.

8. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hier ook ervaringen met deze medicatie. als ik had geweten dat het zo moeilijk was er van af te komen dan was ik er nooit aan begonnen.

ik kreeg de medicatie als anti depressiva. ik werd emotieloos van de medicijnen. ik voelde me niet meer verdrietig/ellendig maar ik voelde ook geen geluk /vrolijk of wat dan ook.
    kon niet meer huilen of lachen. heel onnatuurlijk.

ik wilde er mee stoppen. ik moest af gaan bouwen van heel naar half en dan naar kwart. pff wat was dat moeilijk.
    het was net of ik stroom kreeg in mijn hoofd. bbzzzzz bbzzzz steeds in mijn hoofd. vreselijk!!
    ik heb mezelf beloofd nooit meer aan deze troep te beginnen.

veel succes !

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat hoor ik heel veel ja... Hier met de a.d. gelukkig nog wel pieken en ik heb eigenlijk al zoiets van 'al slik ik het m'n hele leven..' , want ik LEEF weer... Maar misschien kan ik het ook wel zonder, volgende zomer misschien. Ik voel me nog niet sterk genoeg om de afbouw aan te kunnen. Dus ik begin er ook niet over bij m'n begeleider.

Deel Deze Pagina