We hadden dus een "lang" weekend bij Oostappen groep in Baarlo volgens de waardebon zou alles erop en eraan zijn behalve het eten. Nou helemaal top zou je zeggen. Daar aangekomen een vriendelijke receptioniste en we zagen het positief in na 2,5 uur rijden. Aangekomen op de camping werden we al wat minder enthousiast. De speelvelden waren kaal en slecht onderhouden. Het zag er allemaal niet uitnodigend uit. Aangekomen bij de caravan werd het al niet veel beter. We gingen naar binnen en alles was alsof het uit de jaren 70/80 kwam. Gedateerd en vervallen, slecht onderhouden. de slaapkamers waren heel klein (paste net mijn dijbeen tussen het bed) en de matrassen oud en doorgelegen. Ook hing er zo een echte muffe schimmelgeur. De douche was net aan 40 cm breed en een soort lange donkere steeg en ik kon mijn dochter hier niet in douchen (dat moet samen en ik moet kunnen draaien) Nergens konden we het campingbedje kwijt en dus hebben we 1 bed uit de slaapkamer gelift om het bedje kwijt te kunnen. We gingen even een boodschap halen bij de supermarkt op het terrein, lopen langs een ander type caravan naast ons en raken aan de praat met die mensen na ons verhaal over de teleurstelling gedaan te hebben mochten we even bij hun binnen kijken. Zij hadden namelijk een ander type caravan en die zag er veel beter uit met een normaal douche hoekje. Daarna doorgelopen naar de receptie en ons beklag gelegd en we mochten een andere caravan kiezen. Mooi top service dachten we Ja we kregen een achterafje ,die kwa schoonmaak veel te wensen over liet, maar 2 x in en uit pakken op 1 dag vond ik genoeg dus we hebben het maar zo gelaten en het belangrijkste zelf even schoon gemaakt Het leek leuk een groot grasveld en een speeltuin "voor de deur" Maar in de ochtend kwamen de katten deze gretig als toilet gebruiken Ook honden zagen we los lopen op het terrein en alles leek wel te mogen. we zijn een rondje gaan lopen.....Nou wat ik toen zag sloeg alles. Komplete wijken met caravans waar polen en vluchtelingen woonde en leefde krotten van caravans die stonden te verotten en niks mee werd gedaan speelvelden niet onderhouden,midgetgolfbaan die echt gevaarlijk was en regelrecht naar de sloop kon en er wat totaal geen entertainment op het terrein verder overal plastic,sigarettenpeuken en ander vuil op de grond alles stond hutjemutje het enige "cafe" waar je wat kon drinken was pas om 15.00 open, de ijsjeshoek om 16.00 en de snackbar en restaurant om 17.00 Het restaurant had een ware vliegenplaag en was ik meteen klaar mee Ook werden we niet geholpen terwijl de tafel naast ons dat wel werd, en het personeel was niet representatief of vriendelijk en liepen in vervallen kleding Alles was eigenlijk vervallen,de kasteelspeeltuin, alle gebouwen, alle spullen, alle caravans... Dan hadden ze een "kinderboerderij" waar de dieren alleen te bezichtigen waren achter gaas, en een oude chagerijnige pony die alleen stond met wat geiten. Leuk hoor als je dieren wil houden maar verdiep je er tenminste in. de supermarkt was zeer beperkt open (1,5 uur) en was duur en had geen assortiment Het zwembad was bloedheet, moest zogezegd subtropisch zijn maar was eigenlijk een gewoon zwembad met een te hoge binnentemparatuur. In de peuterhoek hadden we op een gegeven moment last van grote kinderen (zeg 12-13 jaar) en er was totaal geen toezicht.] van badmeesters of ander personeel. de kleedkamers en vloer waren heel ranzig, vol met kauwgom en smerigheid en de lockers mochten zeker eens een sopje gebruiken. Tenslotte moeten wel onze spullen er in We waren in de oude caravan een bus poedermelk van CJ vergeten en gingen dit vragen bij de receptie of het opgehaald kon worden of wij even de sleutel mochten of iets in die trand Ja werd geregeld en werd gebracht bij onze caravan (dit was ochtend) In de avond ben ik op goed geluk naar die caravan gelopen en heb ik zelf maar die bus opgehaald bij de blijkbaar nieuwe mensen die er al ingetrokken waren. Receptie was alweer gesloten dus waar klaag je dan? Nou de eerste nacht in de caravan was waardeloos, er was geen normaal licht, alleen een felle plafonneer , het was echt heel koud en vochtig en cj kon niet slapen camping bedje moest ook in de keuken staan anders was er geen ruimte die hebben we maar tussen ons in genomen later de banken waren kisten met een dun kussen erop en dat ga je voelen als je ff zit waterkoker was er ook niet,moest ouderwets met een pannetje de lakens waren net gestijfde doden doeken , bah Na de 2e waardeloze avond en nacht was ik het zat....We gaan naar huis! ik blijf niet langer! (we hadden nog 1 dag eigenlijk) Ik heb mn spullen opgepakt en heb de sleutel in de brievenbus van de receptie gegooid en we zijn gaan rijden Ik heb gewoon echt naweeën van het vervelende weekend (last van mijn rug en een vervelend gevoel) Hetgeen waar we zo naar uit keken is een ware domper geworden. Vandaag gaat mijn klachtenbrief naar oostappen er uit. Ik laat het er niet bij zitten... Maar ik raad het iedereen af om daar naar toe te gaan, je kan beter nog wat meer betalen en het wel echt goed voor elkaar hebben.
Tja de veilingen van oosstappengroep gaan op vakantieveilingen niet voor niks voor een schijntje of zelfs niet eruit... Veel mensen hadden dat al ondervonden! Een tip: lees eerst recenssies voordat je op zoiets bied.. Edit: ik lees nu dat je iets gewonnen had! Lullig!
we hadden vluchtig wat recenssies gelezen en die waren ok Pas na ons weekend en verder spitten op internet kwamen ook de negatieve berichten omhoog..... Helaas te laat....
Balen zo een ervaring. Ik zou zelf nooit voor een Oostappengroep park kiezen gezien de recencies op Zoover. Ben benieuwd hoe ze je klacht afhandelen.
Grappig, ik heb een andere ervaring... Ik ben in mei 2009 geweest, nadat ik een weekend had gekocht voor 15 euro op vakantieveilingen. Bij ons was het schoon en netjes en we hebben een prima weekend gehad, zeker als je bedenkt dat het zo goedkoop was. In drie jaar tijd kan wel een hoop gebeuren natuurlijk.