kun je een koelvries combinatie in een niet geisoleerde schuur zetten? het is daar dus ook niet vorst vrij en zomers warm. waar hebben jullie je 2e staan (als je die hebt) mijn andere mogelijkheid is de zolder...maar lijkt me zo onhandig!
wij hebben geen 2e vrieskist,maar mijn ouders hebben er 1 in het schuurtje staan(zit wel aan het huis vast) en die hebben geen problemen ermee
wij hadden vroeger ook een in de schuur, maar dan wilde het wel eens gebeuren dat als het 's nachts heel koud was, de koelkast uitging (en ook niet meer zelf aan) dus een paar x veel vlees dooi gehad e.d.
HIer ook in de schuur. staat enkel in de zomer aan omdat het in de winter buiten koud genoeg is. (er staat voornamelijk frisdrank in)
Heb ook 1tje in de (niet-geisoleerde) schuur staan. Alleen de deur zit vol roestplekken, maar het is ook een oude vriezer. Onze 2e koelkast staat ook in de schuur, maar daar zit geen roestplekje op!
Wij hebben een vriezer in een houten tuinhuisje staan (dus absoluut niet geisoleerd) Gaat prima! Mn ouders hebben een koelkast in een schuur staan en dat gaat ook prima. Nog nooit uitgeslagen. Kan dus prima! Ik weet alleen niet of je er een compleet nieuwe neer gaat zetten? Want dan vervalt je garantie. Hou daar dus rekening mee.
hij is 3 jaar oud dus geen garantie meer geloof ik na zo te horen kan ie makelijk in de schuur... kreeg namelijk overal te horen dat het te vochtig was en ie meer in de zomer verbruikt door de warmte? is dat waar?
Wij hebben er ook één in de schuur staan, maar daar wordt het in de zomer bloedheet, en ik heb gemerkt dat de frisdranken die erin staan toch minder koud zijn dan de frisdrank die in de keukenkoelkast staan. De vriezer die onderin de schuurkoelkast zit blijft gek genoeg wel ijskoud, ook in de zomer. Geen idee waar dat verschil vandaan komt...
hier ook een koel kast en de schuur.het is wel zo dat het stroom verbruik zomers meer is omdat het daar warmer is als in huis.
Hier ook in de schuur. Let er wel wat vaker op dat er geen schimmel in de rubbers komt, want dat gaat wat sneller in een vochtige schuur. Wij zetten hem 's winters uit en gebruiken hem dan als kastruimte voor frisdranken. Door de kilte in de schuur, hoef je dan nauwelijk nog te koelen. Dan de deuren dus niet dichtdoen ivm mogelijke schimmel. Regelmatig goed schoonmaken en er is niets aan de hand!
wij hebben een vriezer in de schuur en nooi bedacht eigenlijk, dat vorst oid een probleem kan zijn. Gaat al een jaar prima hoor.
Ligt er wel een beetje aan, welk merk koelkast je gebruikt. Een edi-koelkast stopt namelijk met koelen en vriezen als de temperatuur onder de 4 graden komt (van buitenaf).
Wij hebben ook 1 koelkast en 2 vrieskastjes in de schuur staan!Ze staan daar al 5 jr en nooit geen problemen mee gehad!
Bij alle koelkasten en vriezers staat er dat ze onder en boven een bepaalde temperatuur kapot gaan of uitslaan. Wij hebben vorig jaar een nieuwe gekocht die ook onder de 4 of 6 graden omgevings temperatuur uit zou slaan. Het is hier bijna -10 geweest en hij doet t nog altijd! Gewoon in de schuur zetten. Slaat ie een keer uit kan je altijd nog kiezen om hem op zolder te zetten.