Hallo dames, wat ik me nu toch meemaak. Gister met het eten brak ik een niuwe fles calve coctailsaus aan. Toen ik de dop open maakte explodeerde de hele fles( net als een cola fles die je hard schut) Werkelijk alles in de kamer zat onder. Nieuwe gordijnen,kussens,bank,muur,plafond,lamp,tv,boekenkast. Alles is er gelukkig afgegaan behalve mn witte gordijnen zijn nu naar de filisteinen. Krijg de vlekken er niet uit. Ga maar eens n mailtje sturen naar calve hoe dit kan. Balen!
meestal is dan de saus die in de fles zat bedorven of een zwak punt in de fles maar aan jou verhaal denk ik dat de saus die erin zat niet meer goed was
ik heb zoiets ook eens gehad maar de saus die erin zat was echt bedorven volgens hun kan dat gebeuren iets of wat valse lucht heeft er dan ingezetten in de fabriek gebeurd en dan bederft de saus ook al taat er dan op tot 2009 goed
ik had geen schade alleen moest ik alles afdoen ik kreeg netjes een brief en een nieuw flesje ik hoop dat ze voor jou ook een oplossing hebben
Zal toch proberen om Calve aansprakelijk te stellen voor de schade aan je gordijnen. Zal het zeker niet bij laten zitten en hun morgen gewoon bellen.
Zo...lekker dan Wat zonde van je gordijnen maar gelukkig wel uit de rest. Zal me n troepie geweest zijn zeg. Zou toch proberen of ze geheel of gedeeltelijk deschade willen betalen hoor. Nooit geschoten is altijd mis, toch?
Ik moest tch we lachen toen ik het las, sorry. Wel ontzettend irritant zeg! Kan je je gordijnen niet met speicale vlekkenspul van Sorbo doen?
Ontploft flesje cocktailsaus? Daar ben je mooi klaar mee zeg. Je hebt mazzel dat je geen scherven in je gezicht hebt gekregen. Ik zou ze aanklagen, er moet toch zeker een ton of twee uit te slepen zijn... hahahahahha Flientje
Ja die kleine blikjes die staan dr om bekent dat ze dat wel eens doen. Van n cocktail sausje had ik t nog nooit gehoord. Heb t zelf wel ooit met de toen nog glaze flessen van de cola gehad. Mn vader helemaal pissed op me terwijl ik niks gedaan had! Stond er alleen naast
pfff das vervelend en lijken me inderdaad rot vlekken... zelf werkte ik achter een kassa en kwam een cola fles voorbij en voor da tik hem aanrakte onpltofte die fles knetter hard uit het niets.. waarschijnlijk teveel koolzuur of iets ingekomen.. schork me rot die fles spoot helemaal leeg en al die mensen onder de cola... pfff sindsdien bang voor cola flessen
Hahaha ja, ik ga me maar eens ontpoppen tot zo'n Amerikaans geldbelustwijf. Ben allang blij dat ik de muren niet hoef over te verven.