Hallo, Ben net terug van vakantie en helaas zie dat me koelkast niet koelt. Ik baal ervan, want ik wordt pas maandag gebeld door de monteur voor een afspraak. Ik heb nl een samsung met een display. Hij springt van 2 graden naar 22 graden, vriescombi doet het ook niet. Wat moet ik nou met 2 kleine kindjes zonder koelkast??
dat is wel erg lang om zonder koeling te zitten. heb je niet een buurvrouw oid waar je even een achapje ik de koeling kan lenen? heb je de stekker er trouwens al uit gehad voor 10 min?
ken je niet iemand met een electrische koelbox die je kan lenen? Ben je even het weekend uit de nood... en anders even bij de buren ofzo wat stallen, je moet toch wat!
Wat vervelend! Wij hebben ook een samsung met display en gelukkig nog nooit problemen gehad. Vind het overigens ook wel slecht dat ze pas maandag bellen om een afspraak te maken.
Staat ie niet op vakantiestand?? en eventueel even proberen om idd 10 minuten de stekker eruit te halen. Kan hij zichzelf even resetten.
Jeetje dat is inderdaad wel erg balen! En erg slecht van samsung dat ze pas maandag bellen voor een afspraak! Als je googlet op merk/typenummer kom je misschien nog wat tips tegen die je zou kunnne proberen. Als je de mogelijkheden ervoor hebt is het misschien ook een optie om (al is het voor het weekend) een koelkastje van marktplaats ofzo over te nemen? Anders een koelbox oid. Succes!
Ff snel op MP een kleintje kopen voor de meest noodzakelijke dingen. Verkoop je hem daarna gewoon weer door.
Hier net zo, baal er echt erg van! Een nieuwe laten bezorgen gaat hier ook pas woensdag worden, wat moeten we nu al die tijd...
Mijn koelkast is een anderhalve week stuk geweest.. omdat ik net verhuisd was had ik nog niet helemaal door of hij in de war was , of echt stuk... zeker omdat het vriesgedeelte beter werkte dan ooit. Ik kwam er dus na een tijdje achter dat hij het gewoon echt niet meer deed (lees zure melk in de koelkast :s ) en toen heb ik tot in een nieuwe kreeg met ijselementen in de koelkast gezeten om het toch enigzins koel te houden. Succes.. ik had het qua weer toch minder prettig getroffen.
Me man heeft de stekker de hele nacht er uit gehaald en vannochtend deed de koelkast en vriezer het weer. Maar ik laat alsnog de monteur er even naar kijken.