Ik ben altijd heel goed bevriend geweest met een jongen, eigenlijk was hij mijn beste maatje.We woonden ver van elkaar dus het contact is veelal telefonisch geweest en eens in 2 a 3 maanden bij elkaar op bezoek.Deze vriendschap heeft zo 10 jaar geduurd. Tot 2 jaar terug ik niks meer van hem hoorde. Ik heb hem nog wel eens via hyves een bericht gestuurd maar ook geen reactie. Toen onze dochter is geboren heb ik ook nog een geboortekaartje gestuurd maar ook geen respons.Heb hem zelfs nog een sms gestuurd toen de bevalling was begonnen, omdat hij zo gauw mogelijk mijn kant op wou komen. Heb de afgelopen 2 jaar hem geprobeerd te bellen, maar volgens mij heeft hij ook een ander nummer. Ik denk zelf dat hij van zijn vriendin geen contact meer met me mag hebben, uit zijn verhalen kon ik opmaken dat ze altijd erg jaloers was en ons liever niet samen zag. Nu heb ik op zijn hyves kunnen lezen dat ie papa is geworden! Vind het echt zo geweldig voor hem! Nu zit ik te twijfelen zou ik een kaartje sturen of niet? Wat zouden jullie doen?
Ik zou hem een kaartje sturen! Als je dan nog niks hoort weet je helemaal hoe of wat. ( ik zou er wel bij zetten dat ik het jammer vind dat we geen contact meer hebben )
ik zou geen kaartje sturen, want blijkbaar wilt hij geen contact meer, anders had hij wel gereageerd op je geboortekaartje.
Ik zou hem ook een kaartje sturen, zo leg je de bal bij hem en hou je de eer aan jezelf. En idd, als je dan niks hoort, zou het wat mij betreft ook echt klaar zijn.
Ik zou geen kaartje sturen ... Bedoel als hij na zoveel pogingen van jou kant niets van zich laat horen zal hij het blijkbaar ook niet meer willen ...
Ik zou ook een kaartje sturen maar als je daar ook niks van hoord dan zou ik het lekker zo laten dan heb je genoeg moeite gedaan toch?
Pff ja twijfel echt zo! Kijk dat hij geen contact meer wil dat is duidelijk. Maar wil hem eigenlijk zo graag feliciteren. Het is allemaal zo vreemd gegaan, echt heel jammer! Maar ja zo lopen vriendschappen in het leven soms gewoon.
Ja vriendschappen kunnen raar lopen heb ikzelf ook meegemaakt! Misschien kun je voor jezelf stellen dat je dit kaartje nog stuurd en dan wel ziet of je iets hoort! Zou verder ook geen stappen meer ondernemen hoor, als hij geen contact meer wil dan zij het zo!
Idd wat Palmie zegt ik zou hem gewoon een kaartje sturen zeker omdat je aangeeft dat je hem graag wilt feliciteren.. Hoor je niets meer is het voldoende info toch??
Precies, en eigenlijk hoef ik ook niks te horen hoor van zijn kant uit. Maar zou het wel fijn vinden dat hij weet dat ik blij voor hun ben...
Maar miss heeft hij daar geen behoefte aan ? Bedoel het niet lullig maar als je al meerdere malen geprobeerd heb om contact te zoeken en geen respons krijgt dan snap ik niet dat je het kaartje zou sturen ... hij heeft nu wel laten blijken dat hij geen contact meer wilt .. Nogmaals is niet lullig bedoeld hoor ..
Nee maarja als zij zich er goed bij voelt om het wel te doen... En als hij er geen behoefte aan heeft kan hij dit ook zeggen wat hij niet gedaan heeft...
Hij kan inderdaad ff duidelijk zijn en voor haar eigen gevoel zou dit kaartje gewoon een laatste poging kunnen zijn en dan is het duidelijk of er nu wel of niet een reactie komt toch?
Mee eens...vooral met het laatste, waarom zeggen ze niet gewoon wat er is dat je beter geen contact meer kunt hebben, ipv op zo'n manier, zucht... Dan zou je toch denken dat er een achterliggende reden is? (in dit geval dus de jongen zijn vriendin) Dus daarom zou ik het ook doen, omdat ik denk dat het niet persoonlijk bedoeld is. Gewoon lomp. Maarja...mannen.
Precies hij heeft niks gezegd...het is zomaar erin geslopen. En het is wel vaker geweest hoor dat we een paar maanden tot een jaar geen contact hadden, omdat we het druk hadden en ver van elkaar woonden. Of iemand had een nieuw tel nr en was dat vergeten door te geven. Maar het is nu denk ik al wel 2 jaar zo..dus ja denk gewoon dat het echt voorbij is en denk dat het echt met zijn vriendin te maken heeft.
Nou k zou hem toch een kaartje sturen erbij zetten dat je het jammer vind dat het zo gelopen is maar hem toch wil feliciteren met het vaderschap Dan heb jij gedaan wat je kon doen.. Laat hij het weer afweten end of story...