wie weet een site waar ik goedkoop folders kan laten bedruken? en met goedkoop bedoel ik goedkoper dan 10 cent per folder ik zie door het bomen het bos weer eens niet :S dus graag jullie hulp en ervaringen! alvast bedankt!
liefst in kleur, en aantallen vanaf 100 of 250? zoiets.. hangt van de prijs af haha als t echt goedkoop is misschien wel 500 en vistaprint vind ik best duur met folders.....
Je zou eens een kleine drukkerij moeten bellen... Multicopy bv... Van die kleine copyshops waar je ook kunt kopieren... Je moet het zeker niet van de grote drukkerijen hebben, das veel te duur.. Google eens op digitaal drukken... Bij echt drukken zit je al met flinke basiskosten, Een grote oplage wordt per stuk iig goedkoper..... Mijn vriend werkt bij een drukkerij
https://www.drukwerkdeal.nl/ of [flyeralarm GmbH - Druck deine Idee - Aktuelles] wellicht Ik heb bij de laatst genoemde hoesjes voor ons trouwcdtje laten drukken. Veel te veel maar het was zoveel goedkoper dan ergens anders. Bij de eerste heb ik eens een 'monsterbox' aangevraagd. Ook erg goedkoop en de kwaliteit is super.
een copyshop is het goedkoopste. Moet je wel zelf de opmaak doen. een multicopy kan je nog helpen met opmaak en kleuren, maar is wel ietsje duurder.