borst als speen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door butt3rfly, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Mijn zoontje wordt 's nachts nog wel eens wakker. Ik leg hem dan altijd maar gewoon aan, omdat ik dat de makkelijkste oplossing vind. Hij drinkt dan namelijk gewoon goed en ik kan hem slapend weer terug in zijn bedje leggen. Sinds ongeveer een week wordt mijn zoontje 's nachts wel wakker. Ik leg hem dan wel aan zoals voorheen, maar hij drinkt dan niet echt, maar hij sabbelt meer. Alsof ik een speen ben zeg maar. Een echte speen weigert hij echter. Nu vind ik het borstvoeding geven echt heerlijk en ik geniet er volop van, maar ik vind het niet prettig als ik als speen gebruikt word! DIt voelt namelijk helemaal niet fijn aan.
    Wat kan ik hier het beste aan doen?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier heeft ze wel een speen en die wil ze ook wel, maar als ze 's nachts wakker wordt wil ze toch meestal de borst. Drinken wordt nu ook wat minder maar blijkbaar heeft ze wel behoefte aan de borst. Ik doe 't gewoon zo, als ze wakker wordt, leg ik haar aan, als ze niet goed meer drinkt, leg ik haar weer terug en zoekt ze het bij wijze van maar lekker zelf uit, ik wil slapen. Meestal hoor ik haar dan niet meer en valt ze weer lekker in slaap. 's Morgens vroeg doe ik dat ook nog wel eens, als ze om 6 uur al wakker lijkt te zijn. Soms werkt het dan nog en kan ik nog eventjes slapen.

Deel Deze Pagina