He..... Mijn laatste bericht hier was dat mijn dochter niet zo goed drinkt i.v.m menstruatie. Gelukkig gaat het weer goed. Nu het volgende.... 23 augustus ga ik weer werken, ik werk in het onderwijs. Dinsdag (hele dag), woensdag (halve dag), donderdag (hele dag) vrijdag (halve dag). Mijn dochter krijgt 3 keer per dag bv, 's ochtends, rond 14.30 uur en 's avonds voordat ze naar bed moet. Is het mogelijk dat ik op dinsdag en donderdag haar om 14.30 uur kv geef, maar op de andere dagen om 14.30 uur bv? Of loopt mijn bv om 14.30 terug? Ze is dan 9 maanden oud en om eerlijk te zijn wil ik niet meer kolven.
Als ze dan 9 mnd oud is, zou dat qua productie moeten kunnen, maar dat is niet voor elke vrouw hetzelfde, dus het blijft al met al wel even een kwestie van uitproberen: dat merk je toch vanzelf Maar ik zou het dus zeker gewoon uitproberen, want niet meer hoeven kolven is idd wel heeeeeel erg fijn!
Als ze geen verhoogde kans op een allergie heeft, kun je volgens mij ook een voeding vervangen door yoghurt. Ik zou het gewoon proberen en anders kun je altijd op je vrije dagen nog een keer extra aanleggen.
red88: Ze heeft geen verhoogde kans op allergie, maar hoe vervang je een voeding door yoghurt? Verdun je het met water?
Ik zou op die werkdagen wel gewoon 3 keer borst geven, maar dan gewoon op een ander tijdstip. Bijvoorbeeld voor het opstaan, als je thuiskomt en voor het slapengaan. Overdag kun je al het andere eten laten geven en ook yoghurt of kwark.