Luieremmer van de Hema, bevalt die goed?

Discussie in 'Verzorging' gestart door vruchtje24, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar de luieremmer met van die speciale zakken zodat het niet zo gaat stinken. Ik zag er eentje bij de hema maar dacht even kijken of hier mensen er ervaring mee hebben. Voordat we een miskoop begaan.

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik mik de luiers gewoon in de pedaalemmer in de badkamer... Iedere dag ff een nieuwe zak erin..dan zit ie vol, tis maar een kleine emmer.. Klaar is Klara...

Ik heb niet zo'n speciaal ding er voor aangeschaft..ik vind t onnodig..

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik heb de Tommee Tippee Nappy Wrapper hier. Op zich ideeal. Alleen zijn die speciale zaken zo duur!! Ik gebruik de emmer nog wel. Doe er een pendaalemmerzak in en om elke luier een luierzakje. Om de dag gooi ik de emmer dan leeg.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Dat was ook de reden dat wij niet zo een emmer hebben aangeschaft omdat die zakken zo duur zijn. Wij hadden een gewone luieremmer en verschoonde iedere dag de zak. Maar met die warmte wordt het gewoon te vies en stinkerig. Op een gegeven moment rook je het op de hele bovenverdieping:(. Nu gooien we de luiers direcht in de grijsbak, maar een hele goede optie is dat ook niet want als je die opent komt er een walm uit haha en ook van die vieze vliegen erbij natuurlijk .

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    De manier waarop ik het nu doe ik op zicht wel prima. Je gebruikt dus wel een dergelijk goed afsluitbare emmer, met een makkelijke klep, maar niet ze zakken die erbij horen.... Er is niks te ruiken! :)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    wij hadden een tommie tippie maar dat ding stonk nog een uur in de wind met poepluiers.
    Ding is verbannen naar de schuur waar ie stof staat te happen en we zijn overgegaan op van die luierzakjes van de hema.
    Die gaan of gelijk beneden in de container of boven in de pedaalemmer en die leeg ik dagelijks

7. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hier ook een ex tommy gebruikster. Sinds ze de casette's vernieuwd hebben stinkt dat ding een uur in de wind pppppffffff. Hier speelt zoonlief nu leuk met de emmer hihi en ik gebruik de zakjes van de action ( zijn de goedkoopste) en die werken prima.
    Ik zou dus geen speciale emmer kopen maar gewoon die zakjes en ze elke keer gelijk in de grijze container mikken.
    @ Vruchtje, gebruik jij niet van die zakjes dan?? ik moet zeggen dat ik de luiers niet ruik in mijn container en ook geen last heb van vliegjes.

Groetjes Kim

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier kunnen de luiers in speciale zakken naar het milieupark en ik heb de luiers in een emmer helemaal achterin de tuin staan. Eens per 10 dagen ongeveer is die zak vol en gaat ie naar het milieupark, klaar. Heb verder geen luieremmer in gebruik, luierzakjes van action weleens gekocht maar vind ze zo overdreven sterk ruiken dat ik er misselijk van werd, de hele kast waar ze lagen stonk ernaar.

9. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik ben achteraf blij dat we nooit zo'n systeem aangeschaft hebben, want sinds een tijdje moeten de luiers hier in de GFT bak en daar mag natuurlijk geen zak omheen zitten.

10. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond

hoi
    ik las net in je berichtje aan mij over de vraag wat leuke uitjes zijn voor met onze zoon nog te kunnen doen, dat je kort in de buurt woont.
    Wij wonen dus in maastricht en nou zie ik dat jij de luiers naar het milieupark brengt welk milieupark breng je deze dan ?
    en moet je hiervoor betalen als je deze naar het milieupark brengt ?
    groetes Nancy

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nee gebruiken geen zakjes dus vandaar. Maar welke zakjes bedoel je dan van action? Ga ik ze namelijk ook even halen. Weet niet of je de gewone boterhamzakjes bedoelt of speciale?

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    wrs de luierzakjes. zitten in een kartonnen doosje bij de babyspulletjes.

13. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Zijn idd luierzakjes, zitten hengeltjes aan die je makkelijk dicht kan knopen. Ik doe er 2 luiers in ( alleen plas hoor, de poep gaan per 1 in een zakje hihi) en dan gooi ik ze in de container. Het merk is geloof ik dumil, ze hadden ze laatst ook bij de super de boer alleen daar waren ze een stuk duurder dan bij de action. Je zou idd ook gewoon een boterhamzakje kunnen gebruiken maar ik weet alleen niet of dat erg handig is met een dikke plasluier, ze zijn natuurlijk een stuk smaller al een luierzakje.

Ik vind ze van de etos bijv weer heel erg stinken en die van de action weer een stuk minder. Het is dus heel persoonlijk welke je prettig vind.

Groetjes Kim

14. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Wij hebben een luieremmer van de Hema. Ben er erg tevreden over. Je ruikt niets en is makkelijk in het gebruik. Regelmatig zijn de cassettes in de aanbieding.
    Ook gebruik ik de luierzakjes van de Action. Niet in de emmer, maar voor onderweg en als ik haar beneden in de woonkamer verschoon. Ik vind ze persoonlijk niet té sterk ruiken.

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb een gewone luieremmer met een pedaalemmerzak erin en als mijn zoontje heeft gepoept :)$:x) verschoon ik deze. Dat kan dus 3x per dag zijn.

16. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi,
    heb ook de luieremmer van de hema,het is echt een super ding en je ruikt hem niet hoor.ja alleen het nadeel zijn de cassettes die zijn best prijzig 7,50.ze zijn wel vaak in de aanbieding en dan sla ik in.ik heb hem sinds een paar maanden pas want ik dacht ook dat een luieremmer onzin was,nou niet dus want ik werd gek van de stank in een gewone emmer.veel succes groetjes

Deel Deze Pagina