Weet iemand welke rechten je als ouder hebt om je 25 jarige (agressieve) zoon gedwongen uit huis kan laten halen? Politie, kan dat? En nee, is niet mijn zoon
dat nam ik al aan dan zou je 1 zijn geweest als je m gekregen had uhm of het kan ja geen idee ze zijn wel volwassen en ja agressief lijkt me oko niet goed
Haha nee, niet mijn zoon, als het wél mijn zoon was, had hij allang mijn voetafdruk in zijn reet gehad en mijn handafdruk ook ergens
Je kan wellicht de politie proberen... Als het niet kan zeggen ze dat natuurljk ook wel. Als die jongen een moeilijke achtergrond heeft is maatschappelijke hulp misschien een optie? Via de huisarts kun je daar vast informatie over inwinnen!
politie.. doen ze hier in de straat altijd.. gewoon politie bellen die nemen hem dan mee.. en dan kunnen hun verder hulp of iets gaan zoeken
Ja dat hulp enzo dat is er ook allemaal wel, maar dat jonk wil nergens naar luisteren, laat de hulpverlening vaak voor de deur staan, komt gewoon niet uit bed. Zijn moeder dringt elke keer aan om te reageren op woningen, maar dat doet ie ook gewoon niet, ja als ie af en toe zin heeft. Het schiet allemaal niet op dus en zijn moeder is inmiddels de wanhoop nabij. Als ze thuiskomt van haar werk, gaat ze eten en dan tot 11/12 uur bij het meertje vlakbij huis zitten tot ze normaal op bed kan. Er MOET iets gedaan worden, the hard way.
@natasssie, ook bij familieleden? En hoezo 'altijd" bij jou in de straat, woon je in zo'n erge straat?
Tja, ik denk toch eens dat ze bij de politie moet informeren hoe ze dat aan moet pakken. Ze is zeker erg bang voor hem, anders had ze hem er allang uit getrapt. Daarna wel nieuwe sloten op de deuren laten zetten, mocht hij nog een sleutel hebben en de buren inlichten, want hij zal wel heel boos terugkomen. Misschien kunnen zij haar dan helpen.
haha ik woon in eeen super erge straat de kinderen van mijn buren zijn al uit huis gezet die vrouw is zwaar deprriessief en ze gaan schieden die daarnaast hebben een zoon en bellen ze vaak zat de politie voor omdat zijn moeder hem inderdaad niet aankan... daar worden vandaag of morgen ook de kids het huis uitgezet en zo kan ik nog wel even doorgaan laat ik het erop houden dat ik hier elke ddag door me straat wel politie ziet rijden en dat voor een klein dorpje. Gelukkig zit ik nog aan ded rustigste kant van de hele wijk hier ben namelijk blij als ik ooit een ander huisje krijg maar tot die tijd verveel ik me niet hier buiten zitten en altijd hoor je van alles.... maar bij familieleden en ze het echt wel als ze het echt niet aankan en ze willen niks voor haar doen wat je zegt mag je echt waar bellen zal niet het speod nummer dan bellen maar het 09008844 nummer... en daar uitleggen..
@jo79, ja ze is idd bang voor hem, ze denkt er zelfs over om zelf een kamertje te huren ergens totdat hij weg is, maar ik vind dat te idioot voor woorden, ze heeft keihard gewerkt voor haar eigen koopwoning zeg, kom nou! @natasssie, damn girl...hahaha jij verveelt je idd niet maar die kinderen, zijn die volwassen dan?
nee die zoon hier van 12 van niet.. maar wou het niet neerzetten hier maar mijn zus was 19 toen der tijd en toen is ze wel door de politie uit huis gehaald omdat het niet meer ging. Was ook heel erg aggressief en toen de politie er aan te pas is gekomen is er verder hulp gezocht eindelijk!
zij heeft het recht tot uitzetting van een meerderjarig persoon eventueel kan zij morgen gewoon naar het politie bureau gaan om hem uit te zetten gaat hij dat "gek"doen pakken ze heb op en brengen ze hem naar een op vang huis.hij betaal toch helemaal niets daar ik huis?
Nee hij betaalt niets. Zij dacht dus aldoor dat dat niet kon, ik zal eens proberen aan te drinen dat ze toch echt de politie maar moet bellen dan, ik snap wel dat ze bang is dat hij dan misschien onstpoort ofzo maarja dit gaat compleet nergens heen, ja haar ondergang wordt dit
nee zei heeft alle recht hem uit huis te zetten vooral als zij er aan onderdaar gaat.de politie wil haar vast wel helpen
en als jouw vriendin nou zorgt dat hij ergens anders terecht kan? op zoek naar een kamer voor hem? of zelf reageren voor hem op woningen? (bij ons kan dat online) begrijp me niet verkeerd, maar als die jongen aan adhd en depressies lijdt kan ik me heel goed voorstellen dat er weinig uit hem komt, dat omdat ik zelf ook depressies heb gehad. misschien moet het echt allemaal voor hem geregeld worden zodat hij weg kan. en niet wachten tot hij zelf stappen onderneemt. ik denk niet dat ik de politie zou bellen.
Waar is zijn vader ? die mag ook wel een handje helpen. Neem een paar mannen, wijs hem de deur, nadat je heb geholpen npakken. Hij doet niks want je heb je eigenbodygards/