Hoe was jouw dag vandaag?

Discussion in 'De lounge' started by iMoeder, Sep 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Iedere avond even terug kijkend op je dag, of de volgende dag terug denkend aan gisteren. Hoe was dan jouw dag vandaag?

Bij mij moe maar voldaan. Flink gesport vandaag en dat was even geleden. Dus dat was pittig maar wel fijn. Daarna druk. Nog even wat opgeruimd. Gekookt, gegeten, kinderen gedoucht en naar bed. Ben blij dat ik even zit.

Manque and Hopsatee like this.
  2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,777
    1,131
    113
    Female
    Druk, maar mooi!
    Stond om 9u al in de sportschool. Daarna kwamen vrienden langs, voor mijn verjaardag.

En vanmiddag was ik in het ziekenhuis om een geboorte te fotograferen.

Nu gesloopt, dus lekker naar bed!

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Met mn dochter naar Brabant naar mn vader, waar zus, zwager + kinderen ook waren. Lekker weertje, dus heerlijk in de speeltuin geweest. Dafne in een opperbest humeur, dan is het al snel goed, haha. Gewoon relaxt zondagje.:cool:
    View attachment 588555

Marchella and Hopsatee like this.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Doodmoe maar gezellig. Wij zijn een dagje naar de efteling geweest.

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Vanmorgen wilde de jongste mijn moeder bellen. Was lekker in huis aan het rommelen. Hij en mijn moeder lekker keuvelen aan de telefoon. Zegt hij ineens: ‘
    ‘oma vanmiddag koffie drinken?’
    ‘Ja hoor, oma is vanmiddag wel thuis.’
    ‘Oké tot zo oma!’

Snel een tas ingepakt en de andere twee van buiten geplukt en in de auto gestopt:roflmao: op de valreep met mijn vader vlees halen, want ze wilden bbq-en. Zijn net pas thuis. Snel om de beurt gedoucht en ze gaan zo naar bed. Beetje laat, maar was een leuke dag :)

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,181
    16,516
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Prima dag.
    Vanmorgen naar de handbal met de oudste, daarna met de hond een flink stuk gewandeld en daarna naar een verjaardag geweest.

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hier een hele leuke dag gehad! We zijn gisteren en vandaag druk aan het hout zagen en splijten geweest voor de winter. Door de week kan ik niet helpen i.v.m werk, maar ik heb dit weekend echt heel veel werk verzet. Daarnaast is het weer ineens weer heel zomers hier, dus zijn we vanmiddag met onze zoon naar het accrobranche park geweest, waar hij echt heel erg vooruit is gegaan.

Hopsatee likes this.
  8. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

May 19, 2017
    3,603
    4,018
    113
    Female
    Hier ook een goede dag; eerste verjaardag van dochter gevierd :)
    Prachtig weer dus lekker in de tuin, leuke mensen, gezelligheid, veel eten, blije koters.
    Nu wel echt gesloopt, dus straks lekker slapen :D

Adje, Vulpen, Whysteria and 1 other person like this.
  9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Helemaal zen! De kinderen sliepen uit (nou ja tot 8 uur maar onze dreumes doet dat normaal echt niet) en Ik heb er een dagje sauna met massage opzitten. Nu vroeg mn bed in en me opmaken voor een drukke (werk)week:thumup:

Meisje93, Adje and Whysteria like this.
  10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter!

Tuttebelleke likes this.
  11. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Mijn dag was niet leuk. Ik voelde me heel eenzaam en heb een hele tijd zitten huilen vanmiddag. Ik denk dat mijn gevoel een beetje onterecht was en veroorzaakt door menstruatie en clomid, maar toch niet leuk. Op naar een betere dag morgen! (Nu voel ik me wel weer oké)

12. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    3,151
    3,794
    113
    Op familiebezoek geweest. Net terug, want ze wonen 2 provincies zuidelijker en dat vind ik op dagen als deze zo jammer. Zou graag 'even snel' langs mijn oma gaan, nu is het steeds zo'n onderneming.

13. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

Sep 2, 2018
    1,425
    1,026
    113
    Female
    Gefeliciteerd, @Tuttebelleke!

Hier ook een vrij drukke, maar leuke dag gehad. Vanmorgen bij vrienden op een verjaardag geweest op twee uur rijden hier vandaan. Er waren veel kinderen, dus die hielden elkaar wel lekker bezig :) Na het middageten reden we weer naar huis en daarna had ik nog een housewarming van een vriendin van mij, daar ben ik dus alleen heen geweest. Was ook erg gezellig, maar wel een eind fietsen, haha, was zo'n 40 minuten onderweg. Maar zo kon ik ten minste lekker een paar wijntjes drinken :)

Tuttebelleke likes this.
  14. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,060
    2,403
    113
    Female
    Relaxed, maar toch druk.
    Vriend was boven aan het klussen, dingen die al maanden op zich lieten wachten (plinten plaatsen op de slaapkamer, nieuwe plafonnière ophangen in 2 kamers, plakplinten op maat zagen).
    Ook al had ik de zorg voor 2 vervelende kinderen vandaag die hun dag niet hadden, alles is klaar boven en dat is zo relaxed! Dat slaapt heerlijk.

Hij heeft gelijk de bedden verschoond, alles gestoft en gezogen boven. Nog beter :D

Marchella and Meisje93 like this.
  15. Treez

Treez Niet meer actief

Wat vervelend :(. Ik hoop dat het morgen een betere dag voor je mag worden!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Een vooral pijnlijke dag achter de rug. Vanwege bekkenklachten.
    Hopelijk morgen een betere dag. :)

17. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

Jul 15, 2018
    407
    456
    63
    Female
    Druk, hele dag geklust. En dat na 3uurtjes slaap vannacht!

Hopsatee likes this.
  18. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,264
    25,719
    113
    Een heerlijk luie zondag! Zoon werd pas om 8.30 uur wakker en toen had ik al gekookt en in alle rust 2 koppen koffie op. Daarna lekker gebadderd en een beetje in en om het huis gechilled.

Lisanne1811 and Hopsatee like this.
  19. Hopsatee

Knuffel! :(

20. Hopsatee

Haha dat we 8-830 al uitslapen vinden he :roflmao:

Adje likes this.

Share This Page