Ergernis babymoov luiertas

Discussion in 'Verzorging' started by chantal29, Aug 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Na mijn bevalling heb ik de babymoov luiertas gekregen
    Babymoov | Tassen | Baby-Dump

Het is een grote handige tas waar ik erg blij mee was. Maar iedere keer scheuren de opbergvakken aan de binnenkant los van de voering. Dus begin augustus terug geweest met de tas en netjes een nieuwe gekregen en nu weer dezelfde ellende. Ik stop niet veel in de vakjes, een pakjes zakdoekjes, fles sab simplex, sokjes etc. Kortom datgene waar de vakjes voor gemaakt zijn. Heeft nog iemand deze ervaring met deze tas?

2. Ik heb de zelfde tas(lime groen)en moet eerlijk zeggen dat ik er geen problemen mee heb.
    Maar scheurd het aan de binnen kant?
    Ik heb mijn tas 2 jaar geleden gekocht en nog steeds ben ik erover te spreken.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    De binnenvakjes scheuren iedere keer los van de binnenvoering. Ik durfde ze geeneens meer te gebruiken en deed dat dus ook niet meer en nog gingen ze los. We hebben onze luiertas verder normaal gebruikt en dat zag dat meisje bij babydump ook. Ik heb een hele nieuwe andere tas gekregen ik hoop dat we met deze wat meer geluk hebben. Op zich vind ik het jammer het was een mooie ruime tas.

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Wij hebben deze tas ook (ook lime) en we hebben er niet dit soort problemen mee. Het enige probleem dat ik ermee heb, is dat ik hem af en toe te groot vind ;).

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    We hebben bij babydump een hele andere tas uit mogen zoeken. Vind het op zich jammer ik vond het net zo fijn dat ie zo groot was. Maar goed heb me de grootste die ze hadden uitgezocht haha

Share This Page