Dag dames! Ik ben op zoek naar een kinderwagen, die ik dan straks kan ombouwen als buggy die in 2 standen kan dat ze naar mij kunnen kijken maar dat ik hem ook andersom zou kunnen zetten. (snappen jullie hem nog?) Net zoals de quinny buzz. Weten jullie welke types/merken kinderwagens dit nog meer kunnen? Ik heb mijn kinderwagen verkocht en ben nu op marktplaats aan het rondkijken naar 1 waarbij dit mogelijk is dus.
Wij hebben de koelstra latinique en daar kan je de kinderwagen bak en de buggy inzet beide kanten op zetten.
Bedankt! Dan heb ik even wat meer keus! Helaas staat er nog niet echt wat bij hier in de buurt voor een redelijke prijs. Is de mutsy makkelijk in te klappen?
Wij hebben de mutsy en bevalt erg goed moet ik zeggen, rijd erg comfy!! Ik vind hem alleen niet bepaald klein inklaapbaar ofzo (je kan hem wel kleiner maken door de wielen ervan af te klikken, is wel zo gebeurd)
Wij hebben de Mutsy 4rider gekocht! Daar kan je de bakken allebei de kanten opzetten. Hij is ook heel makkelijk inklapbaar! Moet hem nog wel thuis krijgen maar heb ik de winkel al een paar keer gelopen en geprobeerd! Kan niet wachten tot ik hem heb
Wij hebben ook de Mutsy 4-Rider! Ideaal! De wandelwageninzet kun je beide kanten opzetten. Mijn dochter nu zo oud, dat het leuker is voor haar om de wijde wereld in te kijken, maar ik vind dat zo ongezellig... Maar deze wagen is een goede aanrader vind ik persoonlijk. Erg blij mee en gaan 'm straks weer gebruiken voor onze tweede. Inklappen gaat soepel en idd wielen klik je er zo af en dan is het onderstel erg klein. Succes!
Zoals iemand anders al zei, de maxi cosi mura 3 en 4 hebben een stoeltje dat naar jou toe of van jou af kan kijken.