Ik heb onwijs veel kleren in de aanbieding. veel is nieuw of niet gedragen. wil je alle foto;s, mail me even.... verder zal ik hier wat neer zetten....
merk feetje. Ik heb ook veel boeken, alles gaat in de aanbieding. Marktplaats.nl - Advertenties van Brend@ uit Oosterhout gem nijmegen
ik kan even kijken wat ik er van heb. anders mail me als je wil je emailadres en stuur ik je foto;s. gr brenda
ja die heb ik nog, ik heb nog een jasje en ander shirt uit deze serie. Ik heb totaal een stuk of 200 stuks die ik op mp moet zetten.... dus doe elke dag wat. Wil je alles zien, kan ik de foto's vrijblijvend mailen. Het jasje van miniman heb ik gereserveerd. gr brenda
Heb je ook leuke kleertjes in maat 68/74 die wel hetzelfde zijn maar bijvoorbeeld andere kleurtjes ofzo...
je bedoelt voor een 2ling? ik heb een shirt in 2 kleuren gehad, maar moet ik kijken of ik die nog heb.
Ik wil even hier een berichtje plaatsen. Ik krijg heeeeel veel mail voor alle foto;s. Ik mail iedereen de foto;s. Ik reserveer alleen artikelen waarvan je mail dat je ze wil hebben als we overeen komen met de prijs. Dit om verwarring te voorkomen. WEG is WEG. Ik vraag kleine prijsjes en ik wil er vanaf. Ik kan niet voor iedereen dingen reserveren waarvan je niet aangeeft het te willen hebben. (want zo heb ik veel artikelen al een keer verkocht op marktplaats en dingen gereserveerd, zoals nu met het levishirt waar ik dus niks meer van hoor) Dit om vervelende situaties te voorkomen. Dit is namelijk net gebeurd dat iemand informatie vroeg ergens over, ik had niks meer vernomen en daarom aan iemand anders verkocht. Ik wil heel graag dit voorkomen. Ik vind dit heel vervelend! Dus wie het eerst mailt het te willen hebben, daar gaat het dan naar toe. Ik hoop dat iedereen zich er in kan vinden. gr brenda