waar kopen jullie de kinderwagen en kinderkamer.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babydreame, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    waar kopen jullie de kinderwagen en kinderkamer wat geven jullie daar aan uit en waar hebben jullie dat gekocht,
    ik ben heel benieuwt aangezien ik naar babydump ben geweest en naar babypark kersteren vond ik het aanzienlijk veel prijsverschil + plus bij babydump kan je nog onderhandelen met de prijs als je daar alles koop voor de kinderwagen wat ik daar zou willen gaan kopen dat is de nieuwst maxi cosi mura zou ik €740,00 euro kwijd zijn met €50 euro exstra mag je een maxi cosi naar eigen smaak pakken. bij kersteren was ik voor alles €795, euro kwijd en had ik nog niet eens maxi cosi die moest je er dan nog bij kopen. apart kinderkamer vind ik zo,n 7a 8oo euro genoeg.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

De babykamer hebben we tweedehands gekocht (kennis van mijn moeder) en de wagen nieuw gekocht bij Prenatal.
    Deze werd later gesponserd door de schoonouders :-D
    Wat we kwijt waren....
    Kamer zo'n 300 euro denk ik (weet het niet eens meer zeker) en de wagen rond de 600 euro (incl. autostoel en verz. tas).

Elmo

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Wij waren eerst naar Babyplanet geweest.. Nou dat raad ik niemand aan! Wat een rotwinkel en zeker de manager bij betreffende babyplanet. Wij kwamen in eerste instantie voor 2 kinderwagens en maxi cosi's (voor m'n schoonzusje ook) en misschien later ook nog voor de babykamers.
    Die man wou echt gewoon niets aan de prijs doen en had het over actie op actie, erg onaardig en niet echt klantvriendelijk, nou heel gedoe, we zijn daar weggegaan.
    Daarna doorgereden naar AKTIEBABY, echt super behandeld (m'n schoonmoeder en vriend, ik moest gaan werken). Uiteindelijk waren we daar 360 euro goedkoper uit! Nu hebben m'n schoonzusje en ik allebei onze kinderwagen daar gekocht, en maxi cosi, en kinderkamer, en box. Dus die vent bij babyplanet is een hoop misgelopen, maar ja, hij is maar filiaalmanager en niet eigenaar dus het zal hem een worst wezen maar zou toch graag effe aan de grote baas willen laten zien wat voor personeel daar rondloopt, hoe zijn potentiele klanten behandeld worden.
    Dus bij deze, aktiebaby ben ik heel tevreden over.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    marktplaats ;) . Ik heb afgelopen weekend m'n bedje en commode voor 160 euro gekocht. Zien er beiden als nieuw uit. Alleen zijn met het 'verhuizen' van de spullen 2 schroefjes uit de handvaatjes geknalt. Maar verder is niets beschadigd (schroefjes zijn zo vervangen) en ben echt trots op m'n goede koop -zware kwaliteit meubeltjes!
    De box komt ook van marktplaats, die is iets simpeler, maar wel precies wat we willen.
    De wagen zal ook wel via marktplaats komen, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak en regelmatig kijk naar de nieuwe dingen, maar er wordt dagelijks zoveel nieuws op gezet van mensen! En het blijft bijna allemaal spul dat weinig gebruikt is. Kleine kinderen worden snel groot tenslotte;)

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    marktplaats kamertje 150m euro
    kinderwagen+ maxicosi, badje en nog veel meer los spul voor 100 eurie van vrienden overgenomen

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Babypark en daar viel toch ook echt wel wat aan de prijs te doen hoor, ik betaalde minder voor alles dan bij Babydump. Bij Babydump konden ze zogenaamd ook niets van prijzen na kijken in de computer als je dan vroeg wat het verschil was met bijv. een oud en nieuw model wandelwagen. Een beetje gladde praatjes en niets kon hij echt uitleggen als je wat verder vroeg.
    Daarnaast hoor je veel klachten over kamertjes van Babydump, beschadigingen, niet komen op het afgesproken tijdstip, verkeerde kleur kinderwagen en vervolgens een haast onbereikbare klantenservice. Ik had al genoeg klachten gehoord om daar niets te kopen wat besteld moet worden.
    Was over Babypark heel tevreden, niets te klagen.
    Maar ja, het zal bij Babydump ook vast regelmatig goed gaan, maar ik wou het er niet op wagen.

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier bij de babydump gekocht.

Uiteindelijk kwam het spul met afleveren een dag later, maar verder alles goed geregeld. Ook over het contact met de klantenservice geen klachten.
    Bij de babydump hebben we de wagen met toebehoren gekocht (mutsy prijs weet ik niet meer rond de 700/800?), + wat overige dingen (badje + standaard, dekentjes enz. (totaal was de rekening 1100 eu) en later ook de box a 300eu (box kadotje van mijn moeder)

Wij hebben voor de babydump gekozen omdat we daar echt prima behandeld werden. Er werd echt met ons meegedacht. (had niet gedacht dat er een wagen bestond die ik mooi genoeg vond en waarvan mijn man de prijs ook nog mooi genoeg vond, maar die mevrouw kon ons hem zo aanwijzen)

Ook wij hebben overigens bij babyplanet ervaren dat er niet gehandeld kon worden.

Babykamer hebben we zelf samengesteld. Commode via internet besteld en het bedje komt bij Ikea vandaan. (stevige kwaliteit voor weinig geld)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Babykamer komt van de babydump, hier waren we 899 euro voor kwijt, wel 50 euro nog textiel uitzoeken en we hebben er een babyfoon bij gekregen.

Kinderwagen, hebben we via marktplaats, een zwarte koelstra, echt een supermooi ding nog, voor 75 euro.

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    kinderwagen heb ik via een internet winkel gekocht nieuw

en de kinderkamer daar moeten we nog voor gaan kijken

10. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wij hebben kamertje bij babydump gekocht. was rond de 899. Ze hadden toen actie dat je voor 50 euro textiel mocht uitzoeken. Verder kon je kiezen uit een gratis box of korting op een andere box. wij hebben voor de gratis box gekozen. Best een mooi ding!
    Tevens hebben we de kinderwagen bij babydump gekocht. Een mooie X-adventure pulse. Deze is gesponsord door opa/oma. :D Waren we heel blij mee! Bij kinderwagen kon je gratis maxi cosi krijgen maar die vonden we niet mooi. We hebben dus waarde van die maxi cosi 79,-- als korting gekregen op maxi cosi die we wilden. Een cabrio fix. Dus hebben die voor een prikje gekregen. En verder krijg je bij babydump nog 50 euro tankkorting dus dat ging ook nog van de rekening af. Al met al vind ik wel dat ze goede acties hebben bij babydump. En ze zijn mbt kamertjes toch een van de goedkoopste. Babyplanet is in ieder geval vaak duurste met spulletjes.

Verder scheelt t ook als je kijkt wanneer er aanbiedingsdagen zijn. Bij Prenatal hebben ze bijv 2 keer per jaar een paar dagen dat je bijna alles met 20 % korting krijgt.Dat scheelt ook al best veel. En bij HEMA hadden ze vorig jaar ook een paar keer van die 20 % kortingsdagen. Daar heb ik ook best veel dingen gekocht.

11. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    De kinderkamer hebben we bij Babysuperstore besteld. En de kinderwagen bij Gardo in utrecht (via internet)

12. Niet meer actief

De kinderkamer hebben wij van iemand overgekocht, tweedehands.
    De kinderwagen kopen wij nieuw hier op de markt voor 200 euro.

13. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Hoi hoi,

Wij hadden de kinderkamer al bij Babypark gereserveerd, we waren meteen verliefd op een kamertje. We hadden nog wel verder gekeken bij de andere grote winkels maar uiteindelijk toch voor dat eerste kamertje gegaan. Fijne winkel waar je goed wordt geholpen. Ze hebben daar een kortingssysteem van 5% tot 15% afhankelijk van de uitgaven. Wij hebben daar dan ook de kinderwagen (Mura 3) besteld en alles bij elkaar scheelt het toch een hoop. Totdat de kinderkamer wordt geleverd worden alle aankopen gemaakt binnen die tijd op een order gezet zodat je over alles korting krijgt! Voor de Mura 3 waren in totaal 823,-- kwijt incl maxicosi, en alle extra's (voetenzak, parasol, tas, regenhoes...) We moeten het nog geleverd krijgen dus over de levering kan ik nog niet meepraten. Wordt waarschijnlijk eind feb/ begin maart.

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    beide op marktplaats voor 300 euro

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    De wagen hebben wij gekocht direct bij de importeur van het merk Jane (spaanse wagen), omdat het het model van het jaar ervoor was kregen we veel korting en in totaal betaalden we 500 euro voor de wagen, een autostoeltje, voetenzakken, reiswieg.

De babykamer bij de fabrieksdump van Babypark Kesteren (kostte 600 euro toen wij hem kochten)

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik denk dat ik bij babyonline of bij babypark ga bestellen staan leuke kamers op voor weinig geld! vooral bij babyonline :D

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Kinderkamer hebben we bij babyland gekocht en de kinderwagen bij de prenatal.

18. Konijn

Konijn Niet meer actief

Babykamer bij Ikea: 557 euro voor een ledikantje, commode, kastje, plank met haken en een linnenkast (serie Leksvik).

Kinderwagen bij babypark (nergens anders te krijgen en sowieso niet goedkoper): 608,85 inclusief alle assecoires die we nodig hebben (regenscherm, uv-scherm etc.).

Het merk van de wagen is Phil & Teds. We wilden per se deze wagen wagen hebben, omdat we tamelijk klein behuisd zijn (leuke kleine binnenstadswoning) en geen grote bakken kwijt kunnen. Deze wagen is in zijn geheel op- en invouwbaar en wel geschikt voor hele kleine babytjes. Hij heeft wel grote wielen, die we weer erg belangrijk vinden omdat we graag ook in het bos en op het strans wandelen. Vandaar dat we relatief veel geld uit willen geven aan de kinderwagen (de rest is allemaal basic en budget van de Hema). Er gaat nog wel iets van de prijs af, want het bijbehorende 'babynestje' ben ik gloednieuw op Marktplaats tegengekomen.

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kinderwagen bij Van asten in Tilburg.....Hebben veel kortingen en scherpe aanbiedingen......

Hebben een quinny buzz, compleet met alles erbij voor 500 euro..

Kamertje: deels van de ikea en ledikantje van kinderkamerserie besteld......Bij elkaar heeft het kamertje 500 euro gekost....

20. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    we hebben kamertje 2e hands 250 euro de kinderwagen bij de babywalz alleen binnen de garantie gekocht en geld terug gekregen toen cvoor 150 euro een bugaboo kunnen overnemen.

badje enz allemaal gerkregn van de buren en we hebben verder heel veel gekregen

Deel Deze Pagina