Hallo dames, wij zijn vandaag bij het babypark in Gouda geweest om voor de eerste keer eens te gaan kijken naar kinderwagens. Vind het erg moeilijk welke te kiezen, ben vooral op zoek naar eentje die goed inklapt (heb niet zo'n grote auto) en eentje waarbij je de buggyinzet ook kan verstellen (dus in zit- en ligstand). Zo op het eerste gezicht kwamen we een beetje uit bij de X-adventure Inmotion..ben benieuwd of iemand hier goede of slechte ervaringen heeft met dit merk?
wij hebben van babypark de mutsearts 3 wieler, ik kan hem iedereen aanraden, wij vinden hem super fijn.
wij hebben de x-adventure sprinter. Wat ik fijn vond is dat de boodschappenmand groot is en de reiswieg ook. In vergelijking met andere merken dan. Hij klapt makkelijk in maar de kofferbak van onze polo (3 deurs) zat dan wel vol, de reiswieg moest op de achterbank. Verder een prima wagen, nooit problemen mee gehad.
Wij hebben een Quinny Buzz. Het onderstel is lichtgewicht en wordt heel klein als je 'm inklapt. Verder is de wandelwagen in 3 standen te verstellen; liggend, 1/2 zittend en zittend. Misschien heb je er wat aan, groetjes.
Misschien helpt deze review site je ook wat verder: http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryproducts?readform&q2=[merk]=%22x-adventure%22&qcode=kinderwagen&pcode=kinderwagen&sort=3 De Inmotion krijgt hier idd een goede review.
Ik heb de xadventure inmotion op bestelling! Heb hem dus nog niet in het echt gezien, alleen het vorige model, maar hij lijkt hier erg op alleen in andere kleuren. Ik heb de henna uitvoering besteld. Ik was direct al erg te spreken over het model, lekker hoog en vrij ruime reiswieg...