koelstra flexxo Twin

Discussion in 'De babyuitzet' started by mrs B, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mrs B

mrs B Actief lid

Jun 5, 2010
    176
    3
    18
    Female
    secretaresse
    Noord Brabant
    Ik ben nu 21 weken zwanger en als ik ben bevallen is mijn tweede 15 maanden. Nu denk ik erover om een koelstra flexxo twin te kopen zodat ik beide kinderen makkelijk kan meenemen. Iemand ervaring met deze kinderwagen? Ik heb van mijn quinny nog adapters voor de maxi-cosi, kunnen die evt ook op de flexxo?? Alvast bedankt!

2. Smirre

Smirre Lid

Aug 1, 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de flexxo twin voor mijn tweeling en vind het een ideale wagen! Wendbaar, gebruiksvriendelijk en je kan er veel winkels mee in. Het enige nadeel is dat er geen maxi cosi op kan....

3. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    onze 2 dames schelen ook 15 maanden, en ik heb ook een flexxo twin aangeschaft met 1 reiswiegje erbij. ik heb hem 1 keer gebruikt, en vond hem persoonlijk niet prettig. Kwa rijden etc. wel hoor en vind het fijn dat er een gewone wieg op zit ipv. een reisnestje. Ik kon niet wennen aan zo'n grote brede wagen, en heb dan ook besloten hem weer weg te gaan doen. Ik heb persoonlijk toch liever een wagen zoals abc zoom waar de kindjes achter elkaar zitten. Had het idee dat ik achter een heel gevaarte liep met mijn duo wagen.

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de flexxo twin. En gebruik hem nu af en toe als ik oppas op jhet zoontje van een vriendin. En hij rijdt heerlijk. En kindjes zitten er ook lekker in.

5. mrs B

mrs B Actief lid

Jun 5, 2010
    176
    3
    18
    Female
    secretaresse
    Noord Brabant
    Bedankt voor jullie reacties. Past ie wel makkelijk in de kofferbak? Het lijkt mij zeker fijner voor de baby dat ie dan in een bak ligt ipv zo'n nestje, of zal dat niet zoveel uitmaken voor je baby??

6. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    zelf hebben we een renault scenic, en het onderstel past er prima in. Persoonlijk vind ik een gewone reiswieg prettiger, maar ik heb ook een simpele 2ling buggy achter elkaar en daar heb ik ook een nestje bij. Ik heb daar het matrasje van de flexxo ingestopt omdat ik de matrasjes van reisnestjes altijd zo dun vind.

7. misa

misa Niet meer actief

Ik wil ook een duowagen, maar vraag me af of de koelstra wel degelijk genoeg is. Ook vind ik het minder fijn dat het een soort van 3 wieler is.
    Ik zou zeker voor een reiswieg gaan ipv een babynestje. Lijkt me steviger. Helemaal als we weer een (vroege) buikslaper krijgen..!

Share This Page