Koelstra Flexxo

Discussion in 'De babyuitzet' started by San79, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Vandaag zijn m'n baby-spullen geleverd (kamer, box, wandelwagencombi) en ik ben net heel enthousiast begonnen met in elkaar zetten.

Maarre... hoe krijg ik die reiswieg nou vast op het onderstel? Ik heb hem helemaal naar me toe gehaald, en dan schuift hij er wel op, maar alleen aan de kant van de duwstang. Niet aan het andere uiteinde.
    En ik heb ook nog een losse stang erbij... geen idee wat ik daarmee moet. :)

Iemand ervaring?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    zit er geen boekkie bij dan?

3. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Nope

4. Tinus

Tinus Actief lid

Jun 18, 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een oudere versie, maar kwam er toen ook niet uit. BIj die oudere versie lijkt het net of je het niet goed doet, maar zo hoort het wel. Hmm, beetje cryptisch. Maar goed, aan de kant waar je duwt moeten de 2 haken die aan de bak zitten om de stang komen te zitten. Vervolgens doe je de andere kant (waar je kind met zijn hoofd ligt) vast met een bandje, die klik je vast aan een ander bandje om de stang. En dat is het dan. Het lijkt gammel, maar het zit zo wel goed hoor.

5. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Hm, ik heb wel een bandje, maar die zit juist aan de kant van het "voeteneind". Vaag hoor, morgen bij daglicht nog eens kijken :)

6. debs

debs Actief lid

Nov 19, 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    hier ook de flexxo.
    Het gaat in het begin wat lastig, maar aan de bovenkant (hoofdkant)zit ook een ijzeren beugel.
    die moet je onder de voorste stang schuiven. het lijkt in het begin alsof het niet past, en het gaat stroef, maar het moet echt zo. Als je dan aan de bovenkap trekt hoort hij niet meer los te komen van de wagen.... Hoop dat je het een beetje snapt?
    Later in gebruik gaat het soepeler....

succes

7. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Gepast geweld gebruikt om hem er op te schuiven, en idd, dat hielp :D

Share This Page