Hebben jullie al een wipstoeltje aangeschaft? Ik zag een tijd terug (toen zelf nog niet zwanger) bij iemand een wipstoel die ook van zelf heen en weer kon wiegen. Zoiets lijkt me wel handig... Wie weet welke ik bedoel en is die goed of zitten er ook nadelen aan?
Dat is een schommel die je ook als wipstoel kan gebruiken. Ik heb die ook en ik wil daarnaast de stokke newbornset voor op de triptrap. Dan zit baby ook op hoogte bij de tafel
Dat is idd ook echt een aanrader die newbornset! Mijn neefje is nu 4 weken en me zus heeft echt veel schik daarvan!
Heb even gegoogled op de babybjorn, maar dat is 'm niet. Het was een wipstoel die niet op en neer ging maar zijwaarts heen en weer.
Mijn neefje heeft er eentje van links naar rechts, weet het merk zo ook niet, alleen dat hij - het soms heel leuk vindt - en er soms misselijk van wordt..
Jaaa het is de nuna leaf. Mooi ding! Heb even gekeken en vind het alleen heel jammer dat ie niet in verschillende standen kan, maar alleen liggend. Hoe bevalt ie ladyyyd?
Ons mannetje heeft er pas 2 keer in gelegen maar tot nu toe vind hij het heerlijk.. Tweede keer viel hij meteen in slaap. We hebben nu alleen de speelboog erbij maar als de leaf goed bevalt wil ik de zonnekap erbij kopen, lijkt me ideaal in de tuin met lekker weer.