Wij hebben de Koelstra gehad, maar het is niet mijn buggy... Dochter zat er niet goed in en ik vond hem erg krakerig. We hebben toen de Quinny Zapp gekocht, ideaal ding! Ik heb dus nog een bijna ongebruikte Koelstra staan, dus als iemand interesse heeft...
koelstra simba hebben wij en een quinny zapp voor over een paar maandjes, ik vind hem ideaal omdat hij inverschillende standen kan en dus helemaal plat. Mijn zoontje slaapt er zo een uur in als ik met hem wandel. Hij lijkt wel een beetje gammel..
Wij hebben een prenatal buggy. Ooit voor een logerend nichtje gekocht. Weinig gebruikt dus. En voor onze zoon nog helemaal niet gebruikt. Maar prima ding hoor voor niet veel en lang gebruik! Kan behoorlijk plat ook. Maar als we een buggy veel gaan gebruiken (denk het niet) dan zou ik misschien wel een ietsje betere willen (koelstra simba misschien?).
Wij hebben ook de koelstra simba, prima buggy. Ik vind alleen de buggy echt niet prettig lopen maarja dat vind ik met alle buggy's..
Wij hebben de koelstra. Vond ik in de winkel net iets stabieler dan die van prenatal, als je hier aan een lege buggy een zware tas hangt valt hij tenminste niet achterover. Prima ding de koelstra, kan lekker plat liggen en gaat ook zo mee op de fiets.
bedankt voor de reacties! Ik heb de buggy ook alleen nodig voor aan de fiets en op vakantie. Op de site van de prenatal kan ik niet vinden hoeveel die van hun weegt. de buggy van koelstra weegt 6,1 kg. Misschien in het weekend maar even naar een prenatal warenhuis om te testen. er zit nu 20 % korting op
hier ook de koelstra simba opzich prima ding, vouwt makkelijk in, kan mee op de fiets, en ziet er mooier uit dan de prenatal buggy vind ik maar onze zoon zit er ook niet heel goed in moet ik zeggen.. heel erg onderuitgezakt ik heb hem al helemaal versteld en dat hielp natuurlijk wel iets, maar ik merk wel dat hij in de wandelwagen Veel beter zat.. maar misschien ligt het ook aan hoe groot/klein je kindje is ? die van ons is echt een mini en dan is dat middenstuk tussen de beentjes eigenlijk al te lang op de kortste stand.. daarom zakt hij zo naar beneden denk ik... Owja, de vrouw van de prenatal zei dat de koelstra simba een betere prijs kwaliteit verhouding was dan hun prenatal buggy zelf.....
HIer hetzelfde, en mijn jochie is vrij flink/lang dus ik dacht dat het daaraan lag, maar hij zakt telkens helemaal naar beneden in de koelstra
dat hadden wij ook, zelfs toen mn dochter 1,5 was zakte ze weg en ze is flink voor dr leeftijd. Ik vind de quinny zapp echt perfect, ze zitten er superlekker in. Enige nadeel is dat ie niet plat kan, maar mijn dochter sliep sowieso niet in de buggy. De zapp is echt een aarader!
Koelstra Simba. Hebben 'm toen gekocht voor onze vliegvakantie. Ideaal! Zoontje (toen 8 maanden) kon er mooi in liggen (slapen). Natuurlijk, in de kinderwagen zit hij wel wat beter en die loopt natuurlijk fijner. Maareh, deze buggy vond ik erg prettig in gebruik. Aanrader hoor.
hoi, ik heb ze vergeleken in de winkel en ben uiteindelijk voor de koelstra gegaan. Die liep lekkerder dan die van de prenatal en ik vond hem ook mooier. Daarnaast was hij 700 gram lichter dan die van de prenatal. Bedankt voor jullie adviezen!
ik heb de prenatal buggy. Prima ding voor de weinige keren dat ik hem gebruik. Van de week voor het eerst meegenomen op de fiets, ging goed. Hij kan eventueel plat en de boodschappenmand is op zich ook wel redelijk. xxx