Wie heeft ervaring met deze buggy en wat is het verschil met de t3 eigenlijk. Ben me aan het oriënteren op een andere buggy. De maclaren quest lijkt me een fijne buggy maar is wel prijzig.
Chicco lite way hier, fijne buggy, wendbaar maar ook vast te zetten. 5 standen en kap ook in dtanden te zetten, ruime boodschappen mand onderin
Over de buggy van Chicco hoor ik dat het bij de voorwielen kan verbuigen Chicco Lite Way: Reviews | Consumentenbond Vind het wel een hele mooi buggy om te zien.
Ja ik zie het dat het oude reviews zijn. Is de chicco liteway later vernieuwd misschien? Je hebt nu ook de chicco liteway 2.
Wij hebben sinds het weekend een koelstra simba t4. Wij hebben bewust deze gekocht omdat wij vrij groot zijn en de duwgrepen wat hoger zijn dan bij andere buggy's.
Op dit moment is er bij www.bva-auctions.com een veiling met de koelstra buggy's misschien kan je hem daar nog goedkoper op de kop tikken, veilling loopt geloof ik vanmiddag af.
verschil geen idee...maar ik heb nu al bijna 4 jaar de koelstra simba en hij is eindelijk een beetje kapot aan het gaan haha de kap hebben de kinderen met veel kracht los getrokken..kan dus wel zeggen dat deze wagen echt wel het geld waard is hoor en ik vond het ideaal dat hij helemaal plat kan