Dag dames, afgelopen weekend is mijn koeltasje voor de afgekolfde melk kapot gegaan. Ik heb al op internet gekeken voor een nieuw koeltasje maar nog geen site gevonden waar ik deze kan kopen. Hebben jullie een suggestie want het oude tasje heb ik van mijn schoonzusje gehad en die wist niet meer waar ze die gekocht had 6 jaar geleden. Dus als jullie tips hebben hoor ik ze graag. Groetjes Fam
www.borstvoedingswinkel.nl ! Dan kies je voor baby aan je borst dan ga je naar borstkolven&accessoires. Daar staan wat koeltasjes. Verder zou ik het ook niet weten in deze tijd van het jaar !
Haha, precies. In de zomer verkopen ze die dingen echt overal, van etos tot praxis zegmaar ! Maar nu weet ik het echt niet behalve dat ze ze daar hebben !
Beetje off topic maar hoe lang kan je de gekolfde melk goed houden in zo['n tasje. Ik heb er ook een en moet kolven op mijn werk maar heb daar geen goede koelkast (overvol en niet echt schoon) dus wil die niet graag gebruiken.
Ik loop met mijn vaders heinekenkoeltas op het werk..... Beetje genant maarja. Ik weet niet hoe lang het goed blijft in een koeltas wel merk ik dat het lang koel blijft als ik het er koud in doe maar vers van de pers koelt het in een koeltas niet snel naar echt koud. Kan je niet een tasje uit het raam hangen? Dat deed ik op mijn oudewerkplek in de winter met broodbeleg
Ik heb het ooit eens 8 uur bewaard in een koeltas. Dat ging prima. Het koelelement was toen nog half bevroren.
De koelelementen blijven erg lang koud. Ik zet het op m'n werk eigenlijk nooit in de koelkast. En als ik thuis kom dan zijn ze vaak nog bevroren. Je moet hem natuurlijk niet bij de kachel zetten @TS: Ik heb mijn koeltas ook van borstvoedingswinkel.nl. Ik heb die ene met die vak verdeling. Erg handig. Doe er mijn eten ook in. Wel prijzig, maar ik liep eerst met een coca-cola tasje... hihi
Ik heb een tasje besteld en hoop hem snel in huis te hebben. Denk dat je melk ook wel lang goed blijft hoor in een koeltasje als je er inderdaad een koelelement indoet en natuurlijk met deze temperaturen is er lijkt mij niks aan de hand. Het is buiten kouder dan in een koelkast