Welk ZP onderwerp is jouw favoriet ? En waarom ? Ben zelf vaak in de Lounge aan het neuzen en bij "Baby en Dreumes"... Uiteraard omdat de Lounge gewoon gezellig is en het dreumesonderwerp, omdat ik zelf zo'n klein ding thuis heb rondhupsen Af en toe ga ik bij de clubs een kijkje nemen, maar verder eigenlijk niet... Helaas... kan jullie niet verblijden met een Poll... omdat je maar maximaal 10 opties kunt opgeven... Ik kan dus niet alle onderwerpen kwijt in één poll...
Ik ben het meest te vinden bij de september 2008 mama's Verder neus ik in de peuter&kleuter hoek, en de lounge. En op avonden dat ik alleen thuis ben en me verveel ga ik bijna alle hoekjes af.
ik hang het meest rond in de lounge. voorheen ben ik begonnen in een specifiek clubje maar door mijn zwangerschap kwam ik op bed te liggen en na mijn bevalling duurde het langer dan gepland voor ik weer fatsoenlijk op de been was. (lees een dik half jaar.) toen ik me een beetje ging inlezen daarna was mijn tijd bij die club blijkbaar verstreken en werd ik eruit geknikkerd. sindsdien heb ik het gehad met clubjes. ik wandel nu dus meestal op de lounge rond en bij baby en dreumes of peuters en kleuters of de pubers. een enkele keer bij de films of bij voeding. als ik me erg verveel dan lees ik op andere plekken wat.
De lounge, spelletjes,raadsels en puzzeltjes en baby en dreumes. Heel af en toe ga ik nog kijken bij de items over zwanger zijn.
Ik ben het meest te vinden bij baby en dreumes, omdat ik dus zelf een dreumesje heb en er veel ideeen/raad ed kan oppikken. Verder kom ik geregeld in de lounge en alles met zwangerschap. En als ik me verveel dan wil ik nog weleens alles afstruimen, maar dat is zelden.
Het meeste in de lounge. Daarnaast bij Films, televisie en nieuws Soms bij Zwanger worden of vruchtbaarheidsbehandelingen Verder neus ik weleens bij kinderopvang en oppas en bij ik ben zwanger of geboren.
het meeste ben ik te vinden bij de sepember mama's 2010 verder bij de lounge,films tv en nieuws, en bij baby en dreumes nu ik weer zwanger ben kijk ik trouwens ook wel vaker bij zwanger en onderzoeken en echo's