hebben jullie kindjes dit ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1976, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Nou,nou,

Mijn oudste dochter was als baby echt een vuilnisbak.Gaf je haar brood met 7 maanden,dan at ze het op.Gaf je haar een croissant,at ze het op.Zachte/harde broodjes het maakte haar niets uit.

MIjn jongste heeft moeite met het opeten van een korstje van een bruine boterham.
    Maar nu zat ik net een croissant te eten en ik dacht,laten we een stukje geven.Mevrouw smikkelde.En toen,keek ze me aan,van krijg ik niet nog meer????Ik heb dus mijn halve croissant af gestaan aan haar.En het smaakt haar goed.

Wie heeft ook van die gekke dingen

2. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Mijn dochter van 7 maanden vindt augurk heerlijk.

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Sil was met een maand of 8 helemaal verslaafd aan Slankie smeerkaas Mediterranee... Vind ik best een pittig smaakje, maar hij vond (en vindt!) het heerlijk :)

4. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n neefje was net een jaar en zat smakelijk olijven weg te werken...

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mijn dochter eet bijna niks

Maar...

nu hebben we een zoon die werkelijk alles eet.

Zelfs alles wat ik in mijn handen heb.

Olijven, garnalen, haring alle soorten groenten.

Dan is het haaaaappp ( zegt ie zelf) en dan lachen dat hij weer iets in zijn mond heeft gepropt.

En druiven zijn hier niet aan te slepen lijkt het.

6. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Mijn dochter ook, haha, gek op olijven!
    Verder is ze gewoon een makkelijke eter.. vis, schelp-en schaaldieren, franse kaas en ze vindt bijna alle groente en fruit lekker.

Moet wel eerlijk zeggen dat ze vanaf dat ze 1 jaar is geworden beter is gaan eten, bij de meeste kinderen is het juist andersom. Ze at bijv. in eerste instantie geen aardappelen, maar heb het steeds opnieuw aangeboden, totdat ze het ineens ging eten en zo doe ik het eigenlijk met alles.

7. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Dat laatste hadden we ook met ei.Mijn oudste was allergisch voor eiwit.daar kwamen we achter toen we een keer ei gaven.Sinds dien niet meer gegeven.Toen ze 3 was,kreeg ze hooikoorts en kon ze ei eten,maar toen wilde ze dat niet meer.Het was niet lekker en ze beweerd zelf dat ze er ziek van kan worden....Het laatste is niet het geval.Ondanks dat ze 5 is en het niet eet,bieden we het nog aan.

Overigens is mijn oudste dol op knoflook en sterke tsaziki

8. susy26

susy26 Niet meer actief

onze man eet werkelijks ook alles op. gaf hem vd week stukje komkommer, en mmm lekker ! haha.. hij eet tot nu toe alles goed op wat ik hem geef. dat zal vast nog veranderen...

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Onze dochter noemen we onze gft-bak;)....alles gaat erin. Nu 10 maand en eet elke dag met ons mee. Ook gekke bekken bij iets nieuws trekt ze niet...gisteren zelf gemaakte appelmoes wat best wel zuur was...maakt haar niet uit. Als het op een lepel ligt kan het naar binnen volgens haar.. Gisteren nog een gebakken visje gekocht waar ze lekker van mee at..

Deel Deze Pagina