Koemelk allergie en reflux.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ysabella, 22 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    Ik heb nu de S speen (de kleinste) dus ik dik nog wel een beetje in zodat het lucht happen niet gebeurd en hij rustig kan drinken.
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Hoe gaat het nu? :)
     
  3. Hannekevs

    Hannekevs Lid

    6 aug 2020
    11
    4
    3
    Vrouw
    Hi Ysabella,

    Ik heb niet alle reacties gelezen dus wellicht mis ik iets of zeg ik iets wat anderen ook hebben gezegd - in dat geval alvast sorry. En ik heb ook geen inhoudelijke tip omdat ik niet bekend ben met koemelkallergie maar wel een andere tip die hopelijk helpt bij het slapen 's nachts :)

    Onze zoon (M) heeft ook reflux. Heb daar hier wat over geschreven, al besef ik me door jouw verhaal dat ik niet volledig compleet ben geweest dus zal het nog aan gaan scherpen.

    M sliep 's nachts, vooral die eerste maanden, heel onrustig en het liefst rechtop tegen mij aan. Overdag nog wel te doen (draagzak) maar 's nachts wil (moet) je zelf ook slapen. We kregen van de kraamzorg al heel snel de tip om een voedingskussen in een kussensloop te stoppen en zo een soort troon te creëren waarop hij tussen ons in kon slapen. Als het ’s nachts weer hommeles was (door reflux of algehele malaise), legden we hem op zijn ‘troon’ tussen ons in en sliep hij eigenlijk heel goed. Zal een combinatie zijn geweest van iets schuin omhoog liggen en de geborgenheid van tussen ons in liggen. Het bedje schuin omhoog werkte bij ons niet, dan lag hij halverwege de nacht onderin met zn voeten/slaapzak door de spijlen doordat hij zo lag te wurmen van de reflux. Hopelijk werkt deze tip voor jullie ook.

    M maakte, ook al ging het stukken beter, nog heel lang 's nachts pers- en gorgelgeluiden. Hij sliep er zelf wel doorheen, ik alleen niet. Ik zat bij ieder geluidje rechtop in bed omdat ik dacht dat hij erin zou blijven hangen - wat gelukkig niet het geval was. We hebben hem toen op zijn eigen kamer gelegd met deuren open zodat ik hem wel hoorde maar niet ieder piepje. Hielp al een heleboel voor mijn nachtrust.

    Het gaat bij ons nu gelukkig veeeeel beter. Hopelijk voor jullie ook snel verbetering.
    Succes en sterkte!
     

Deel Deze Pagina