Na de eerste voeding hoe ziet jullie ochtend eruit? Hoe laat gaan ze slapen? Wat doe jij? Wanneer douche jij ect. (bedoel een vrije dag, geen werkdag) Ben zomaar nieuwschierig eigenlijk. Ze drinkt hier om 7 uur. (bv) Dan ga ik eten aan tafel. Computer wat onder het eten. Zij speelt op het kleed/ box. Rond 8.30 wordt ze moe en gaat ze slapen tot 9.15 ongeveer. Dan kleed ik haar verder aan en was haar. En om 10.00 uur krijgt ze een koekje en wat slokje water om zo daarna weer bv te krijgen.
Ik moet zeggen, hier begint de ochtend pas heel laat (voor madam). Ze wordt rond 7.30 wakker en krijgt dan bv en slaapt dan door tot ongeveer 10.00 / 10.30. Ik kan dus tussen 7.30 en 10.00 vanalles doen. (ben thuisblijfmama) Daarna kleed ik haar aan en speelt ze tot 11.00 uur in de box en dan krijgt ze haar boterham. Daarna speelt ze weer alleen of samen met mij tot ze moe wordt (meestal rond 12.00/12.30), dan krijgt ze nog bv en gaat dan naar bed tot een uur of 15.00. Dus ik heb gewoon mazzel dat ik een uitslaper heb.
Mijn dochter wordt tussen 7 en 7.30u wakker. Dan gaan we naar beneden en krijgt ze een schaaltje pap. Daarna gaan we gezellig even het journaal kijken in mijn bed, en na een half uur gaat ze nog even haar bed in. In de tijd dat ze dan slaapt (45 minuten) ga ik mezelf aankleden, opmaken, me haar doen en even een broodje eten. Als ze wakker is ga ik haar wassen of doe ik haar in bad. Ik douche door de week (mijn man is dan niet thuis) altijd s'avonds. Omdat Valerie maar 45 minuten slaapt, en ik alles in die tijd moet doen. Mevrouw wil niet dat mama dingen voor zichzelf doet
Meestal is hij rond 07:00 wakker, krijgt dan BV, hierna ga ik hem aankleden en daarna naar beneden, dan ontbijt ik zelf en zit hij naast me aan tafel in de kinderstoel en eet ook nog een paar stukjes brood. Hierna ga ik me wassen en aankleden, en speelt hij boven op de grond Meestal ga we hierna lekker naar buiten en een eind wandelen, bij terugkomst rond 09:30/ 10:00 eet hij wat fruit of een rijstwafeltje en drinkt wat en gaat hierna weer lekker slapen.
Danian krijgt om 6.00 uur de eerste fles daarna slaapt hij tot ongeveer 9.00 uur.(Vanmorgen was het 8.00 uur) Dan kleed ik mij aan en daarna hem. Daarna gaan we naar beneden gaat hij in de box of wipper en tussen 9.30 uur en 10.00 uur gaat hij weer slapen. Meestal 45 minuten tot 1 uur daarna om 11.00 uur weer de fles.
Hier een dametje die op vrije dagen tussen 08.00 en 09.00 uur uit bed gaat. Als ik alleen ben heb ik dan al gedouched, zijn we samen dan gaat één van ons er ook pas tussen 08.00 en 09.00 uur uit. Dan krijgt ze een fles pap, rond 11.00 uur een fruithapje en dan gaat ze weer op bed.
Als ik niet hoef te werken wordt onze froemel rond 8.30-9.00 uur wakkker. Dan krijgt ze de fles. Daarna knuffelen we wat, gaat ze spelen in de box, ze kruipt wat rond. En na een uurtje tot anderhalf uur gaat ze weer naar bed tot een uurtje of 1 's middags. Dan heeft moeders dus tijd zat voor zichzelf en het huishouden!