Gewone koemelk meenemen?

Discussion in 'Voeding' started by Snowtje, Sep 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Even een vraagje:
    Onze dochter wordt morgen 1 jaar :) en we zijn nu eigenlijk volledig overgestapt op gewone halfvolle koemelk. Maar... hoe doen jullie dit als je op pad bent??
    Gewoon meenemen in een beker? Lijkt me dat het misschien niet zo lekker wordt als het langer uit de koelkast is ;)
    Of ergens een restaurantje of plek zoeken waar ze melk verkopen??
    Tips zijn welkom :)

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Op pad, kreeg/krijgt hij wel wat anders (pakje sap, fles water). En dan haal ik de melk later weleens in. Al kan een dagje iets minder ook geen kwaad..
    Als ik zelf ook ging lunchen, dan bestelde ik gewoon een glaasje melk.

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,190
    6,591
    113
    Of je kunt ook kleine pakjes houdbare melk kopen bij de supermarkt.

4. fafje

fafje Niet meer actief

ik gaf alleen sochtends en svaonds koemelk ( nu wilt ie het helemalaniet meer maargoed)
    en anders sochtends iets meer geven, wat compenseert met smiddags en dan smiddags gewoon iets anders...

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Ik geef alleen 150 cc koemelk bij het ontbijt en voor het naar bed gaan dus neem nooit melk mee i.v.m. zuur worden.
    Voor onderweg gewoon water of wat sap met water aangelengt.

6. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja is eigenlijk waar ook. Gewoon op een ander moment op de dag wat melk geven. Nu krijgt ze het namelijk 's ochtends en 's middags bij de lunch.

@volelinnetje: ik zal eens in de supermarkt kijken wat ze hebben betrefende houdbare pakjes melk. goede tip :)

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Ik nam wel melk mee, altijd handig, en een flesje water. Daar kon hij gewoon ook uit drinken. En bekertje melk, kan ook in een thermosbeker, blijft het langer koel. Bij de hema/v&d en zo hebben ze ook melk in het restaurant, dus als je al weet dat je daar komt, kun je het daar kopen.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat zou ik zeggen inderdaad en die in een koeltasje meenemen tenzij je kindje lauwe melk niet erg vind. Of anders een keer overslaan als je bijvoorbeeld smiddags weggaat op een ander moment de melk geven.

Liefs Hanneke.

9. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zoals deepfreeze ook al zei, het luistert allemaal niet zo nauw meer nu. als ze uiteindelijk maar de melk een keer binnenkrijgen, wanneer en hoeveel maakt wat minder uit boven de 1.

Share This Page