Nieuwe rugtas van kind stinkt

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Orangeapple, Aug 31, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

Aug 29, 2016
    1,051
    381
    83
    Mijn zoontje wordt bijna 4 en heeft daarom een rugtas voor de basisschool nodig. Nu heb ik er één van paw patrol gekocht. Je weet wel zo'n plastic ding met grote print :o: Maar een chemische lucht dat daar uit komt!! Hij staat al een week te luchten maar nog steeds stinkt dat ding. Ik vraag me af of dat wel gezond is?! Ik denk erover om de tas terug te sturen. Hebben jullie tips/ervaring? Welke schooltassen zijn wel oke, leuk en handig in gebruik?

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,960
    15,002
    113
    Even in een handsopje in de badkuip of een grote emmer leggen? Dochter heeft er eentje van minnie muis met zo'n plastic hart aan de voorkant, die meurde ook naar de pvc. Soppie heeft m goed gedaan en uit t zicht in de schuur laten drogen.

Orangeapple likes this.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Her hebben de kinderen rugtassen van bulbby, die zijn goede kwaliteit (wel wat duurder, maar gaan jaren mee). En ik gooi ze gewoon in de wasmachine als ze vies zijn. Of dat met zo’n plastic rugzak ook kan, durf ik niet te zeggen.

Orangeapple likes this.
  4. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

Aug 29, 2016
    1,051
    381
    83
    Ik ga even kijken bij bulbby. Bij nader inzien lijkt het me beter om een tas te hebben die af en toe in de was kan. Ik geef hem wel een trommel en beker van paw patrol ;)

MamavanLieverd likes this.
  5. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,320
    10,284
    113
    Ik zou gaan voor een andere tas. Een rugzak kan best iets ruiken maar moet na een paar dagen wel over zijn.

Orangeapple likes this.
  6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,652
    27,303
    113
    Female
    Ik had voor onze zoon in de kleuterklas een eastpak tas. Ideaal, zo in de was te mikken en stevig ook. Orbit mini zo uit mijn hoofd

Orangeapple likes this.

Share This Page