Daar komen we achter door na 4 weken eerst 1 allergeen toe te voegen om te kijken of hij reageert. 2 weken erna weer een allergeen en zo verder.
Oh maar ik heb wel tijd hoor. Ik heb alleen weinig energie aangezien baby elk uur of vaker wakker is.
Met kant en klaar bedoel ik ook eigenlijk 'smiet m in de pan'. Dus geen complete maaltijd, maar meer in de vorm van niet zelf tomaten pellen maar een pot saus gebruiken of boullionblokjes ipv een kip op het vuur. Fijne tips!
Wij hebben altijd de biologische pastasaus van de aldi. Zitten alleen maar tomaten, kruiden en zout in. Ik vind hem erg lekker Je hebt bij de Jumbo ook vegetarische kaas van Wilmensburger. Smaakt wel wat anders maar beter dan helemaal geen kaas op bv pizza of tosti
Ts let je wel op dat je jezelf niet voorbij loopt? Heb je Mss overwogen indien bovenstaande toch niet haalbaar blijkt te zijn of flesvoeding te geven? Ik weet dat borstvoeding de voorkeur heeft maar als uiterste optie zou je dit in je achterhoofd kunnen houden. Heel erg veel succes.