Wij hebben LGG ja, dit moesten wij eerst proberen en mocht dat niet helpen konden wij Puramino proberen. Ik zat er flink doorheen in het begin met al het gehuil van mijn zoontje en ik heb bij de huisarts aangegeven dat ik Nutramigen wilde proberen omdat wij echt al alles geprobeerd hadden en ik niet langer wilde aanklooien. Ik hoop dat de kinderarts het met jullie eens is en ik hoop natuurlijk ook dat dit DE oplossing gaat zijn voor jullie! Ik weet hoe (emotioneel)zwaar het kan zijn als je kindje zo onrustig is en veel huilt, je voelt je zo machteloos. Succes!
Wij komen net terug van het ziekenhuis. De arts heeft haar onderzocht en Neocate voorgeschreven, pas over 3 maanden hoeven we te provoceren. Ik ben toch wel erg opgelucht en blij dat ze ons serieus nam.
Wat verschrikkelijk fijn! Neocate is volledig koemelk vrij dus dan kan er gewoon geen reactie meer komen. En over 3 maanden provoceren is ook echt heel positief! Soms hoor je iets over 2 weken en vaak juist 6 weken. Hopelijk slaat de Neocate snel aan en krijg je een ontspannen, tevreden baby. En dan kan jij misschien ook meer genieten van deze periode.
Ja we zijn ook erg opgelucht. Hopen dat de nieuwe voeding aanslaat en dat ze zich beter gaat voelen. Ik had filmpjes gemaakt de afgelopen dagen om te laten zien hoe ze zich gedroeg direct na de fles en een uur daarna. De arts gaf aan dat dat inderdaad niet iets is wat je graag ziet bij die kleintjes. Dat ze in de ideale situatie gewoon voldaan en rustig zijn na een flesje. Helaas kunnen we niet direct starten met Neocate. De apotheek in het ziekenhuis had het wel alleen kon het niet meegeven want ze hebben geen contract met Ohra blijkbaar. Dus uiteindelijk bij Sorgente terechtgekomen alleen nu blijkt de machtiging niet volledig ingevuld te zijn. Dus hopelijk wordt dat probleem snel opgelost en kunnen we inderdaad snel gaan genieten. Ik zal jullie een berichtje sturen om te laten weten hoe het gaat.
Even een update. Ze krijgt nu sinds woensdag Neocate voeding. We merken sinds gisteren echt een enorm verschil. Ze krijst niet meer, is enorm alert en ontzettend vrolijk. Ik heb zowaar weer wat in mijn huishouden kunnen doen overdag, ze lag gewoon lekker in de box rond te kijken. Wel is haar ontlasting erg dun, echt bijna waterig. Ze ligt er dan wel de hele ochtend op te persen en zodra ze dan haar hele luier vol heeft dan is het ook weer klaar voor de rest van de dag. Is iemand daar bekend mee bij Neocate? Ik hoop echt dat dit zo doorzet want dit is zo fijn voor haar en voor ons!
Fijn dat jullie al zo snel dit verschil ervaren en het zo goed gaat. Kwa ontlasting zou ik denken dat ze nog even moet wennen, maar heb zelf geen ervaring met neocate.
Wat vervelend zeg, leef met je mee.. onze dochter heeft verborgen reflux en koemelk allergie. Voor de verborgen reflux heb ik eerst nexium gehad, dat was 1 grote ramp. Hebben daarna ranitidine drank. Dit hielp veel beter, maar niet genoeg na 3 maanden kwamen erachter dat ze ook koemelk allergie heeft. We hebben sindsdien nutramigen voeding. Het gaat stukken beter en ze is veel rustiger. Mijn advies, volg je gevoel Zeg dat je doorverwijzing naar KA wilt. Succes!