Hoi allemaal, Ons zoontje is nu sindsneen week zes maanden en we zijn nu dus wat aan het oefenen met bijvoeding. Fruit gaat vanaf dag 1 heel goed en ik denk dat hij nu kwa hoeveelheid aan een half tot heel klein potje fruit eet. Maar dan vers. Groenten moet hij nauwelijks iets van weten, soms 1 hap, soms vijf. Nu gaf ik een broodkorst, dat had ik op een voedselintr. Schema gelezen..... Maar dat eet hij echt weg. Mag hij dan al echt een broodje gaan eten nu? Of pas als hij groenten ook echt als maaltijdhoeveelheid gaat eten? Wie kan me wat tips geven? Groetjes S.
Ik ben begonnen met brood toen ze 6,5 maand was.. Eerst 1/4 stukje, toen 1/2 stukje en nu eet ze een hele boterham.
Wij hebben eerst fruit en groente geintroduceerd, daarna pas brood.. Is ook maar net wat je zelf wil.. Ons manneke was bijna 8 maanden toen we met wat brood begonnen en inmiddels eet hij een hele boterham met beleg
Wij beginnen nu net met de boterham. Laatste weken al een keer een broodkorstje en afgelopen weekeinde een keer een paar kleine stukjes met smeerkaas. Ging aardig goed, maar ons dameke houdt nog al van eten dus die hapt wel. Op KDV gaan ze nu ook eens een stukje brood aanbieden als ze rond etenstijd wakker is.
Wij zijn met 7 maanden begonnen met het geven van gluten. Als hij een broodkorst eet zou ik een broodje proberen. Hier nooit een grote broodeter gehad (nog steeds niet)
Hier met 6,5 maand begonnen. Mijn jochie at toen zijn fruit en groente goed. We zijn gewoon begonnen met een bruine boterham met een laagje boter. Dan ik kleine stukjes en hij op dag 2 at hij al een hele boterham.